مدل کوتاهی مو جدید | مدل موی کوتاه برای صورت گرد | مدل موی کوتاه تیکه تیکه | مدل کوتاهی مو زنانه

مدل مو کوتاه دخترانه؛ ترند 2024 | این مدل کوتاهی های مو، الان مده!

این روزها تمایل به مدل مو کوتاه و استایل‌ های جدید بین افراد زیاد شده؛ اینجا جدیدترین مدل های کوتاهی مو رو مشاهده کنین!
مدل مو کوتاه دخترانه؛ ترند 2024 | این مدل کوتاهی های مو، الان مده!

خانم‌ هایی که قصد تغییر و ایجاد یک استایل متفاوت در چهره خود دارند؛ مدل مو کوتاه پیشنهاد ویژه ما به آنهاست! با توجه به تنوع فراوان در انواع مدل مو کوتاه ترند 1403 افراد به دنبال یافتن مدلی هستند که با شخصیت و ویژگی‌ های ظاهری‌ شان هماهنگ باشد. در ادامه این بخش از سبک زندگی شما را با انواع مدل مو کوتاه آشنا می کنیم!

مدل مو کوتاه مجلسی

انگار داشتن موی بلند، حسی رویایی به ما می دهد و برای ما یادآور قصه های شاه پریان و راپانزل و بسیاری قصه های دیگر است.بعد از اینکه مو ها را کوتاه کردید باید انها را بشویید بنابراین برای عدم آسیب رسیدن به موها , نیازی نیست که مو ها را قبل از کوتاهی با شامپو بشورید و خشک نمایید. 

بیشتر بخوانید: وقتی موهات بازه پشتش رو پاپیون بزن

مدل کوتاهی مو جدید

افراد دارای موی کوتاه نسبت به خانم هایی که موی بلند دارند، گویی یک وجه تمایز قدرتمند برای ظاهر خود انتخاب کرده اند.از دیگر نکات مهم در کوتاه کردن مو شناخت بافت موی خود است در صورتی که موهای نازک و ابریشمی دارید مدل بلند و لبه دار را انتخاب نکنید و به جای ان می توان لایه های حجم دار و مدل های کوتاه تا روی شانه را انتخاب کنید .

مدل کوتاهی مو زنانه 1402

یکی از مزایای کوتاهی مو، صرفه جویی در میزان مصرف شامپوها و حالت دهنده ها یا نرم کننده هایی است در نظر گرفتن مدل مویی که می خواهید بعد از کوتاهی موهایتان داشته باشید، بسیار مهم است، به عنوان مثال، اگر می خواهید موهای خود را ببندید، آن ها را خیلی کوتاه نکنید، به طوری که مو هنوز هم بتواند بافته شود.

بیشتر بخوانید: مدل موهای ترند 2024 مخصوص باشگاه

مدل موی کوتاه تیکه تیکه

یکی از دردسرهای موی بلند برای ما خانم ها بستن مو و سنگینی آن روی سر است یا گره خوردن آن موقع شانه کردن و یا خشک کردن موی بلند، با کوتاهی مو از شر همه از دردسرها خلاص خواهید شد.کوتاه کردن موها باعث نمی‌شود که مراقبت از آنها راحت‌تر شود. بلکه نگهداری مناسب از موهای کوتاه، مستلزم مراجعه بیشتر و مرتب‌تر به سالن زیبایی می‌باشد، تا حالت و سبک موهای شما در وضعیت مناسبی حفظ شود.

بیشتر بخوانید: مدل موهای ترند و کوتاه که تو سال 2024 همش تو کوچه خیابون میبینی!

مدل موی کوتاه برای صورت گرد

اگر موی بلند و کم پشتی دارید، همین حالا برای کوتاهی مو دست بکار شوید؛ اگر به این موضوع فکر می‌کنید که موهایی با مدل چتری داشته باشید، ابتدا متوجه شوید که چه چیزی برای صورت شما و جنس موهای شما بهترین حالت را دارد. چتری‌های بلند و باریک، برای صورت‎‌های مربعی شکل مناسب است، در صورتی که چتری کوتاه برای صورت‌های گرد زیباتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: ۳۵ مدل موی زیبا برای خانمهای بالای ۴۰ سال

منبع: گلی خانوم




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3n9q7k

اخبار داغ




دیدگاه ها


علی دیانتی رشت آبادی فرزند رحیم دارای پنج فرزندوام پنج میلیونی5 ماه پیش

سلام من نیاز پنج میلیون وام دارم خیلی عالی ک از یارانه کم بشه