طرز تهیه ساندویچ نیمرو | روش تهیه ساندویچ نیمرو

صبحانه امروز: به جای نیمرو، ساندویچ نیمرو با پنیر درست کن + طرز تهیه

همش که نمیشه نیمرو بپزی و خالی خالی بخوری اینبار برای صبحانه ساندویچ نیمرو درست من که خیلی خوشمزه هست.
1403/05/06 05:00
صبحانه امروز: به جای نیمرو، ساندویچ نیمرو با پنیر درست کن + طرز تهیه

ساندویچ نیمرو با پنیر یه غذای خوشمزه مخصوص صبحانه هست. تو هم اگه می خوای یکم تنوع بدی به میز صبحانه حتما یه بار هم که شده ساندویچ نیمرو با پنیر رو امتحان کنین. با همراه باشید تا روش پخت ساندویچ نیمرو با پنیر رو بهتون آموزش بدم.

ساندویچ نیمرو با پنیر بف

 

این نیمرو متفاوت‌تر از تمام نیمروهایی ست که تا به حال خورده‌اید! به این مدل نیمرو گاهی نیمرو هتلی هم گفته می‌شود. برای درست کردن ساندویچ نیمرو هتلی ابتدا مواد زیر را آماده کنید.

بیشتر بخوانید: ساندویچ املت دنور، انگیزه ای برای بلند شدن از تخت خواب!

مواد موردنیاز

  •       3 عدد تخم مرغ
  •       نصف قوطی پنیر بف رامک
  •       3 قاشق غذاخوری روغن زیتون
  •       مقداری نمک و فلفل

دستور تهیه

برای درست کردن نیمرو هتلی با پنیر باید ابتدا روغن را در تابه‌‌ای بریزید. سپس تخم مرغ‌ها را در یک ظرف شکسته و خوب هم بزنید. حالا نصف تخم مرغ‌ها را داخل روغن بریزید و اجازه دهید روی حرارت بسته شوند. بعد از آن که تخم مرغ‌ها کمی سفت شدند، روی آن‌ها پنیر بریزید و کمی صبر کنید. حالا مابقی تخم مرغ‌ها را هم روی پنیر ریخته و درب ماهیتابه را ببندید. بعد از چند دقیقه نیمرو شما کاملا سفت شده و می‌بندد. حالا می‌توانید نیمرو را لای نان تست گذاشته و یک ساندویچ نیمرو متفاوت را نوش جان کنید. به جای پنیر بف می‌توانید از پنیر صبحانه یا پنیر پیتزا رامک هم استفاده کنید. در واقع نوع پنیر بسته به ذائقه شما می‌تواند متفاوت باشد.

منیع: رامک




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3n9vzx

اخبار داغ