آرایش کردن | آرایش مخصوص موی مشکی | آرایش مناسب موی مشکی

این مدل آرایش فقط به دخترای مو مشکی میاد!

رنگ مو و آرایش صورت اگر به‌ درستی انتخاب شوند تغییرات زیادی در ظاهر خانم‌ ها ایجاد می‌ شود؛ در اینجا نکات آرایشی برای مو مشکی رو بیان می کنیم تا آرایش شما با رنگ موهاتون هماهنگی داشته باشد.
آرایش کردن

 قبل از آرایش کردن بهتره که یک سری اصول اولیه آرایشی رو بلد باشید مثلا اینکه با توجه به رنگ مو، پوست و یا چشم هاتون رو آرایش کنید؛ به همین دلیل در این مطلب از سبک زندگی قصد داریم آرایش کردن برای کسانی که موی مشکی دارند رو به شما آموزش دهیم. در ادامه با نحوه آرایش کردن با موی مشکی همراه ما باشید.

نحوه آرایش با موی مشکی چگونه است؟

سایه چشم مناسب موهای مشکی

اگر موهای مشکی و چشم‌های مشکی دارید بهترین رنگ سایه چشم برای شما سایه چشم‌های دودی است که جذابیت چشم‌ها را چندین برابر می‌کنند و با رنگ موهای شما هماهنگی دارد.

رژلب مناسب آرایش با موی مشکی

خانم‌هایی که موهای مشکی و پوست سفیدی دارند بهترین رژلب برای آن‌ها در مجالس رژ لب قرمز است که با رنگ پوست و موی آن‌ها به‌خوبی ست می‌شود اما اگر پوست شما تیره است رژ لب‌های بنفش و شرابی برای شما مناسب است.

رژ گونه مناسب موهای مشکی

رژ گونه تکمیل‌کننده آرایش است و چهره را از بی‌حالی نجات می‌دهد. اگر موهای تیره‌ای داشته باشید بهترین رژ گونه برای شما رژ گونه‌هایی به رنگ مرجانی هستند و چهره شما را زیباتر می‌کنند.

مدل و رنگ ابرو در آرایش با موی مشکی

با موهای مشکی ابروهای خیلی پهن و تیره مناسب نیستند. بهتر است ابروهای خود را دو درجه روشن‌تر کنید و اگر ابروهای شما خیلی پهن است کمی آن‌ها را نازک‌تر کنید و مطمئن باشید این‌گونه زیباتر می‌شوید.

منبع: دلتامگ




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3nwno3

اخبار داغ