آرایش مناسب پوست سفید | آرایش صورت سفید و گرد | رژگونه برای پوست سفید | رنگ رژ مناسب پوست سفید

اگه پوست سفید داری؛ اینطوری آرایش کن! | میکاپ مخصوص پوست سفید

پوست روشن یکی از معدود پوست هایی هست که علاوه بر زیبایی خاص، چالش های زیادی برای آرایش شما به وجود میاره. تو ادامه مطلب نکات آرایش مناسب پوست سفید رو یاد بگیرین.
اگه پوست سفید داری؛ اینطوری آرایش کن! | میکاپ مخصوص پوست سفید

بیشتر خانم ها پوست سفید و روشن دوست دارند. اگر شما پوست سفید و شادابی دارید از مدل آرایش مناسب پوست سفید استفاده کنید تا صورتی جذاب و متفاوت تر داشته باشید. آرایش مناسب پوست سفید کمی چالش برانگیز است و خانم هایی که دارای پوست سفید و روشن هستند باید در زمان آرایش صورتشان به مواردی توجه کنند تا آرایش صورت آن ها بی عیب تر به نظر بیاید. در ادامه این بخش از سبک زندگی شما را با نکات آرایش مناسب پوست سفید آشنا می کنیم!

چگونه پوست سفید را آرایش کنیم؟

اولین هدف از آرایش پوست سفید از بین بردن بی حالی و رنگ پریدگی طبیعی پوست است. پس می توان گفت که آرایش پوست روشن، نیاز به شناخت صحیح رنگ ها دارد. بعد از انجام مراحلی که در بالا به آن ها اشاره شد، پوست آماده انجام آرایش است. پس بهتر است کار را با زدن کرم پودر آغاز کنید.

کرم پودر با تناژ گرم انتخاب کنید

از آنجایی که پوست سفید به شما احساس سردی و رنگ پریدگی می دهد، بهتر است کرم پودر خود را در تناژهای گرم انتخاب کنید. کرم پودری که رنگ پوست شما را کمی به گندمی نزدیک کند، می تواند گرمای صورت شما را افزایش دهد. به این شکل دوست داشتنی تر به نظر می رسید. البته باید دقت کنید که رنگ پوستتان خیلی تیره نشود.
ناگفته می دانید که در انتخاب کرم پودر باید جنس پوستتان را بشناسید و با توجه به آن بهترین کرم پودر برای پوست سفید را انتخاب کنید. در مورد کرم پودر می توانیم کرم پودرهای برند لگراند را به شما توصیه کنیم. این برند با توجه به نیاز خانم ها دو نوع کرم پودر را روانه بازار نموده است:

  • کرم پودر روزانه حاوی SPF
    به واقع می توان گفت بهترین کرم پودر برای آرایش پوست سفید، استفاده از کرم پودر روزانه حاوی SPF است. چرا که این محصول به شکلی جایگزین کرم ضد آفتاب است و سلامت پوست شما را تضمین می کند. تناژ رنگی این محصولات کاملا برای پوست های روشن مناسب بوده و گرمای مورد انتظار شما را به پوست هدیه می دهند.
    پوشانندگی متوسط و مناسب بودن برای همه انواع پوست ها، از دیگر ویژگی های مثبت این محصول است. از آنجایی که خانم های با پوست سفید اغلب مشکلات پوستی چندان چشم گیری روی پوست خود ندارند، استفاده از یک کرم پودر سبک با پوشانندگی متوسط می تواند زیبایی مورد انتظار شما را در طول روز تامین کند
  • کرم پودر حاوی ویتامین E
    ویتامین E یکی از مهمترین ویتامین های مورد نیاز پوست و مو است. این ویتامین توانایی پیشگیری از پیری زودرس پوست را دارد. در صورتی که از چین و چروک های هر چند سطحی پوستتان شکایت دارید، این مصرف منظم ویتامین E است که می تواند از عمیق تر شدن آن ها پیشگیری کرده و حتی آن ها را از بین ببرد.
    ویتامین ای می تواند به کم رنگ شدن لک های پوستی کمک کند و با تنظیم میزان ترشح چربی پوست، ویژگی های پوست شما را به پوست نرمال نزدیک کند. کرم پودر حاوی ویتامین ای لگراند نیز با این اهداف تولید شده و به بازار عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: 9 نکته برای میکاپ مبتدی ها

برای یک دست کردن پوست از کانسیلر استفاده کنید

با اینکه مدتی است داشتن کک و مک های تیره روی گونه ها ترند شده است، اما اگر از داشتن این لک ها روی گونه هایتان راضی نیستید به کمک کانسیلر می توانید آن ها را پوشش دهید. از این محصول برای از بین بردن سیاهی زیر چشم نیز استفاده می شود.

با کانتور به صورت خود فرم دهید

شاید تنها مشکل پوست سفید، حالت رنگ پردگی آن است و یکی از بهترین محصولاتی که می تواند شادابی و نشاط را به صورت شما هدیه دهد، کانتور است. پیشنهاد می کنیم در قسمت انتهایی گونه ها، تیغه بینی، پیشانی، فک و چانه از کانتور تیره استفاده کنید. به کمک این محصول به خوبی می توانید فرم صورت خود را اصلاح کنید، بینی خود را فرم دهید و از همه مهم تر صورت خود را از یک رنگ بودن خارج نمایید.

با رژگونه به صورت خود رنگ بدهید

با اینکه استفاده از کانتور به خوبی می تواند صورت شما را از بی حالی خارج کند؛ اما همه ما به تکنیک های کانتورینگ آشنایی نداریم. اینجا است که رژگونه به ما کمک خواهد کرد. رژگونه با رنگی کردن ناحیه گونه به آرایش پوست سفید، رنگ می بخشد و در ضمن گونه ها را برجسته نمایش می دهد.
اگر پوست شما خشک است بهتر است از رژگونه های مایع یا همان تینت ها استفاده کنید. بهترین رژگونه برای پوست سفید شامل رنگ های صورتی، قرمز، هلویی، نارنجی، ارغوانی و … است. دقت کنید اگر ته رنگ پوست شما به سردی می زند، بهترین رنگ های برای شما رنگ هایی که هستند که بر پایه رنگ های گرم (قرمز و زرد) ساخته شده اند. رنگ هایی که در تنالیته آبی هستند را به شما پیشنهاد نمی کنیم؛ چرا که به این شکل گرما و جذابیت صورت خود را از دست می دهید.

آرایش چشم ها را آغاز کنید

آرایش چشم در پوست سفید بسیار مهم است؛ اما نحوه آرایش چشم تنوع بسیار بالایی دارد. از این رو نمی توان پیشنهاد یکسانی به همه خانم ها داشت. برای انتخاب آرایش چشم باید به چند فاکتور زیر توجه داشته باشید:

  • میزان حرفه ای بودن شما در میکاپ
  • مکان و موقعیتی که قرار است در آن حاضر شوید
  • رنگ چشم ها
  • فرم چشم ها

با توجه به این عوامل می توانید از خط چشم، سایه و ریمل استفاده کنید. برای حضور در یک محیط آموزشی و آرایش روزانه، استفاده از یک خط چشم نازک، ریمل و سایه بسیار ساده را پیشنهاد می کنیم. اما در یک مهمانی می توانید با توجه به فرم چشم از خط چشم های ضخیم، مژه مصنوعی، سایه شاین (براق) و رنگ های شاد کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید: (ویدیو) کرم پودر متناسب با رنگ پوستت، رو انتخاب کن!

در انتها رژ بزنید

حال آرایش شما کامل است؛ اما مهم ترین فاکتوری که به چهره شما رنگ و نشاط می بخشد، یعنی رژ لب باقی مانده است. برای شاداب کردن صورت و خارج کردن رنگ پوست از بی حالی و کسالت می توانید از رنگ هایی متنوعی کمک بگیرید. بهترین رژ لب برای پوست سفید شما رنگ هایی در تنالیته رنگ زرد و قرمز است. ترکیبات این رنگ ها با هم که شامل رنگ های گوشتی، کالباسی، نارنجی، آجری و … می شود به خوبی روی پوست شما جواب خواهد داد. اما اگر طرفدار رنگ های قرمز هستید، می توانید تنالیته مخملی آلبالویی، قرمز گوجه ای، قرمز تمشکی، قرمز زرشکی، قرمز مرجانی، قرمز تیره و انواع صورتی را انتخاب کنید.

منبع: لگراند




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4p5bz6

اخبار داغ