مکمل طوسی در دکوراسیون | ترکیب رنگ طوسی در دکوراسیون | ست کردن طوسی در دکوراسیون

توی دکوراسیون خونه، طوسی را با چه رنگ هایی ست کنیم؟!

برای کاربرد رنگ طوسی در دکوراسیون منزل و ایجاد تعادل و هماهنگی بهتر است که ترکیب رنگ های بی نظیر و خاص آن را بشناسید!
توی دکوراسیون خونه، طوسی را با چه رنگ هایی ست کنیم؟!

رنگ طوسی در دکوراسیون به دلیل تطبیق پذیری و سایه های متنوعی که دارد، یکی از محبوب ترین رنگ ها است. با اینکه اکثر رنگ ها با طوسی سازگارند، این روزها گرایش به رنگ طوسی در دکوراسیون داخلی کمرنگ تر شده است، در ادامه این بخش از سبک زندگی چند مکمل رنگ طوسی در دکوراسیون که بسیار جذاب هستند را معرفی می کنیم!

برای دکوراسیون بهتر است رنگ طوسی با چه رنگ هایی ترکیب شود؟

از آنجا که رنگ طوسی ترکیبی از خاکستری، که یک رنگ خنثی است با مقدار کمی آبی می‌باشد، پس شناختن رنگ‌های مکمل این دو رنگ برای ما کمک کننده است. مکمل رنگ آبی، زرد است و رنگ خاکستری هم به دلیل خنثی بودن، مکمل خاصی ندارد؛ بلکه با تعداد زیادی از رنگ‌ها به خوبی کنتراست ایجاد کرده و ست می‌شود.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون منزل، با رنگ‌ هایی که هیچ‌ وقت از مُد نمیوفتن!

پس رنگ طوسی نیز با دسته‌ای از رنگ‌ها مکمل می‌شود که از بین آن‌ها رنگ‌های اصلی مانند زرد و قرمز و رنگ‌های دیگر مانند صورتی و نارنجی، بهترین انتخاب هستند. در واقع از آنجا که طوسی یک رنگ نسبتا سرد است، ‌به خوبی می‌تواند در کنار رنگ‌های گرم قرار گرفته و هارمونی زیبایی از رنگ‌ها را به نمایش بگذارد. طوسی حتی با رنگ های سیاه و سفید هم به خوبی ست شده و ترکیب زیبایی را در دکوراسیون خانه ایجاد می‌کند.

طوسی و سفید

  • یکی از بهترین ترکیب ها هنگام ترکیب مبلمان طوسی و سفید این است که فضایی آرام همراه با ظرافت و جذابیت به شما می دهد، اما متوجه شدیم که باید به مبلمان سفید خانه خود تکیه کنید.

  • طوسی و سفید مکان را خنک می کند، بنابراین توصیه می شود از رنگ گرم دیگری مثل نارنجی به عنوان مکمل رنگ طوسی استفاده کنید که می تواند در نقاشی های دیواری، واحدهای نورپردازی یا فرش باشد. 

  طوسی و زرد

بیشتر بخوانید:شیک ترین رنگ برای کابینت آشپزخانه

  •  زرد رنگی شاد است و مکمل رنگ طوسی محسوب میشود و باید با این رنگ ترکیب شود.

  •  می توانید مبلمان زرد و طوسی را با هم ترکیب کنید و رنگ دیگری را در این بین اضافه کنید.

  • زرد به عنوان مکمل رنگ طوسی در دکوراسیون اتاق خواب کودک هم بسیار محبوب است.

طوسی و آبی

  • ترکیب طوسی و آبی فضایی از انرژی مثبت ایجاد می کند. به عنوان مثال، اگر یک مبل آبی با یک اتاق جفت شود، دیوارها طوسی خاموش می شوند. این یک ترکیب خنک و مد روز خواهد بود، به خصوص اگر رنگ گرم دیگری به آن اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: این رنگ فرش ها هیچ وقت از مد نمی افتن!

 

طوسی و سبز

  • بهتر است بدانید ترکیب رنگ طوسی با سبز روشن رایج نیست. همچنین رنگ طوسی تیره با سبز تیره هم حس افسردگی می‌دهد. بنابراین بهترین ست رنگ طوسی با سبز زمانی ایجاد می‌شود که سبز لجنی با طوسی روشن ست شده باشد

طوسی و بنفش

  • استفاده از صندلی و مبلمان بنفش در کنار دیوارهای طوسی می باشد. علاوه براین، می توان این عکس آن را نیز انتخاب کرد؛ یعنی دیوارهای بنفش و مبلمان بنفش!

بیشتر بخوانید: بدترین ترکیب رنگ در دکوراسیون!

  • از دیگر ایده ها در دکوراسیون داخلی بنفش و طوسی، استفاده از کفپوش و فرش و موکت هایی با همین ترکیب رنگ می باشد. این انتخاب برای افرادی مناسب است که ترجیح می دهند از بنفش یا طوسی به مقدار کم در سالن پذیرایی با اتاق نشیمن استفاده کنند.

ست رنگ طوسی و قرمز

طوسی و قرمز ممکن است کمی جسورانه به نظر برسند، اما اگر طیف رنگی مناسب را انتخاب کنید، می‌تواند مناسب باشد. اگر می‌خواهید ظاهری ظریف‌تر داشته باشید، از رنگ قرمز کمتر استفاده کنید و خاکی و طوسی را انتخاب کنید. وقتی طوسی را با رنگ قرمز ترکیب می‌کنید، مطمئن شوید که طوسی انتخابی شما، کمی مایل به قرمز نیز باشد. اگر به دنبال ایجاد یک طرح دراماتیک هستید، قرمز و طوسی یک ترکیب رنگ پرشور است.

 

رنگ طوسی با مبلمان چوبی:

اگر اتاقی مجلل و متمایز می خواهید، می توانید از مبلمان چوبی طوسی خاکستری روشن استفاده کنید و ترکیبی جذاب از بالش ها، پتوها و لامپ های سفید رنگ ایجاد کنید تا اتاقی ظریف و نرم داشته باشید.

 

 

 

 

منبع: دلتا




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3q7vp2

اخبار داغ