ست کردن پالتو | لباس مناسب زیر پالتو | استایل با پالتو | ایده های ست کردن پالتو

زیر پالتو جز اینا چیزی نپوش که استایلت خراب میشه!

پالتوها از پرطرفدارترین لباس ها در فصول سرد سال هستند، برای ست کردن پالتو باید لباس مناسبی رو زیر اون بپوشیم که اگه بلد نیستید بهتون قول میدم اینجا یاد می گیرید!
زیر پالتو جز اینا چیزی نپوش که استایلت خراب میشه!

برای ست کردن پالتو باید لباس مناسبی رو زیر اون انتخاب کنیم زیرا اصولا بسیاری از پالتوهایی که تو هوای سرد میپوشیم جلو باز هستند، ست کردن پالتو و انتخاب مناسب برای لباس زیر پالتو حرف اول رو در استایل شما میزنه. در ادامه این بخش از سبک زندگی شما رو با ایده های لباس مناسب برای ست کردن پالتو آشنا میکنیم!

1- هودی

امروزه هودی به یکی از لباس های پرکاربرد زمستانی تبدیل شده که هم به تنهایی و هم بهمراه اکثر لباس ها قابل استفاده است. بهتر برای زیر پالتو یک لباس گرم بپوشید و هودی با ویژگی هایی که دارد، انتخاب خوبی برای زیر پالتو می باشد. تنها توجه داشته باشید که رنگ هودی با رنگ پالتو شما هماهنگی داشته باشید. هودی های طوسی بهترین گزینه هستند، چون به دلیل رنگ خنثی که دارند با اکثر رنگ ها سازگار هستند. هودی همرنگ پالتو نیز یک انتخاب هوشمندانه است.

 

2- گپ

استفاده از گپ های بافتنی در زیر پالتو یکی از انتخاب های صحیح می باشد. می توانید از گپ های کوتاه و یا بلند استفاده کنید. فقط نکته ای که باید دقت کنید این است که گپ ها نباید از پالتوی شما بلندتر باشند و بیرون زده باشند.


 

3- یقه اسکی

یکی از لباس های محبوب زمستانی یقه اسکی است که برای افرادی که یقه کشیده داشته باشند گزینه مناسبی است و به عنوان لباس زیر پالتو می توانند از آن استفاده کنند. اگر انتخاب شما برای لباس زیر پالتو یقه اسکی است، برای تکمیل استایلتان آیتم های نیمه رسمی و کژوال را انتخاب کنید.


 

4- کراپ

لباس کراپ لباس هایی با قد کوتاه هستند که در انواع فانتزی و ساده وجود دارند. کراپ آستین بلند زمستانی گزینه مناسبی به عنوان لباس زیر پالتو می باشد که با آن می توانید یک استایل شیک داشته باشید. بهتر است برای تکمیل چنین استایلی سایر لباس های شما اسپرت باشند.
 

5- دورس

دورس که شباهت زیادی به هودی دارد و تنها تفاوت آن با هودی، نداشتن کلاه است، یکی دیگر از لباس هایی است که می توانید زیر پالتو بپوشید. بهتر است دورس با رنگ های خنثی انتخاب کنید و یا اینکه رنگ دورس و پالتو شما یکرنگ باشد تا بهتر دیده شوید.

6- دامن کوتاه 

می توانید از دامن برای زیر پالتو خود استفاده کنید. با توجه به پالتو خود می توانید از دامن های کوتاه و یا بلندتر استفاده کنید. برای مجلسی شدن دامن های کوتاه را با پالتو کوتاه بپوشید. دامن کوتاه را با جوراب شلواری ضخیم بپوشید آن را هرگز با شلوار نپوشید. می توانید دامن خود را بلندتر از پالتو و یا کوتاه تر از آن انتخاب کنید.


7- شومیز

اگر می خواهید لباس زیر پالتو شما خیلی ضخیم نباشد، می توانید شومیز انتخاب کنید. از پوشیدن شومیزهای طرح دار شلوغ خودداری کنید زیرا ظاهر شما را به هم ریخته و شلوغ می کند.

 

منبع: بیتوته




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3q9ja4

اخبار داغ