مدل کفش های عید 1403 | کفش های ترند عید | کفش سال جدید | کفش مد امسال

عید 1403 این کفش ها مد شدن! + عکس

مدل کفش های عید 1403 از تنوع زیادی برخوردار هستن. اینجا به شما چند تا از اونها رو معرفی می کنیم تا بدونین باید چیا بخرین!
عید 1403 این کفش ها مد شدن! + عکس

کفش یکی از اجزای اصلی استایل و پوشش افراد است، به همین خاطر قبل از فرا رسیدن سال نو اکثر افراد دوست دارند در مورد مدل کفش های عید 1403 بیشتر بدانند. اگر می خواهید در عید نوروز شیک،لاکچری و منحصر به فرد به نظر برسید، مدل کفش های عید 1403 را بشناسید، آن ها را بخرید و استفاده کنید. در ادامه این بخش از سبک زندگی شما را با انواع مدل کفش های عید 1403 آشنا می کنیم!

کفش لوفر

در ابتدا باید این نوع کفش را برایتان توضیح دهیم. کفش لوفر یک کفش بسیار ساده است که نه بند و نه چسب دارد و به‌راحتی در پا قرار می‌گیرد. این کفش‌ها معمولاً کفی کاملاً تخت داشته و فاقد پاشنه هستند؛ ولی با پاشنه لژدار نیز موجود هستند.

یکی از کفش های مد شده در سال جدید کفش لوفر است.  عید امسال شما می‌توانید لباس‌های خودتان را با کفش لوفر پنجه مربعی ست کرده، طراحی این کفش‌ها به گونه‌ای است که بخش پاشنه باز بوده و بخش جلوی پا به شکل مربع یا مستطیلی است.

کتانی

یکی از کفش‌هایی که همیشه سال مد و ترند بوده و هست کتانی است. جالب است بدانید کفش‌کتانی امسال جزو ترندهای بسیار شیک و پرطرف‌دار قرار گرفته است. در سال 1403 با پوشیدن کفش‌کتانی متناسب با لباس‌های خود بیش از همیشه شیک و جذاب به نظر برسید.

در میان انواع کفش‌های کتانی، کتانی سفید یار همیشگی صنعت مد و فشن است، با یک تیپ کژوال و اسپرت یک کفش‌کتانی همراه کنید تا در عید امسال بدرخشید، کفش‌های کتونی تقریباً با هر تیپ و لباسی کاربرد دارند و برای استایل کژوال (غیررسمی) مناسب‌اند.

جالب است بدانید که استایل کردن کتانی سفید با یک کت‌وشلوار چقدر ظاهر شما را شیک و خاص می‌کند.

بیشتر بخوانید: با هر کفش چه شلواری بپوشم؟!

کفش متالیک

امسال برای سال نو و عید نوروز کفش های رنگ متالیک و زرق و برق دار بسیار ترند شده اند. گرچه پوشیدن این نوع کفش ها جسورانه است اما درخشش و خاص بودن را می توانید در عید نوروز با انتخاب این نوع کفش تجربه کنید.

کفش پاپیونی

امسال صنعت مد، فلش‌بکی به عقب داشته و کفش‌ها و اکسسوری پاپیون دار بار دیگر مد شده‌اند. کفش‌های دخترانه عروسکی کامیون‌دار در عید 1403 بسیار ترند شده و شما می‌توانید اگر طرفدار استایل‌های تینیجری هستید، این نوع کفش را با لباس‌هایتان هماهنگ کنید.

بیشتر بخوانید: موقع خرید کفش، این نکات رو یادت نره!

کفشای مری جین

یکی از پرطرفدار ترین کفش های سال 2024 کفش های مری جین است. کفش‌ مری‌جین در طراحی ها و رنگ های مختلفی مطابق با سلایق گوناگون طراحی شده است. این نوع کفش دارای پاشنه ای بسیار کوتاه است و برای عید 1403 بسیار مناسب می باشد.

پاشنه بلند میومیو

کفش های پاشنه دار میومیو امسال عید بسیار پرطرفدار خواهند بود. می توانید برای لاکچری به نظر رسیدن در عید نوروز کفش میومیو را با لباس های خود ست کنید. برند میو میو یک برند لاکچری ایتالیایی در زمینه پوشاک و اکسسوری زنانه است که تحت مالکیت کامل برند پرادا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اصول ست کردن جوراب با هر لباس

کفش سنتی و گیوه

امسال عید نیز همانند سال گذشته لباس های سنتی و همچنین کفش های سنتی در بازار موجود است. طرح و نقش گیوه زنانه تنوع بسیار بالایی دارد و این گیوه‌ها را می‌توان به راحتی با انواع لباس‌ها و اکسسوری‌ها هماهنگ کرد و ظاهری سنتی و در عین حال شیک و برازنده در عید نوروز 1403 داشت.

منبع: نمناک




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3qbqn3

اخبار داغ