با شلوار راسته چه کفشی بپوشیم | شلوار راسته با شومیز | تیپ با شلوار راسته زنانه

شلوار راسته دخترونه رو چجوری استایل کنم؟! | ایده های ست کردن شلوار راسته

ست کردن شلوار راسته زنونه کار سختی نیست فقط باید یک سری نکات رو در مورد اون بدونین!
شلوار راسته دخترونه رو چجوری استایل کنم؟! | ایده های ست کردن شلوار راسته

شلوار راسته نماد راحتی و استایلی همیشه به روز در دنیای مد است. ست کردن شلوار راسته بسیار آسان است و به راحتی با هر آیتم دیگری در کمد لباس شما ست می شود و استایلی شیک و راحت به شما می دهد که مناسب موقعیت های مختلف است. ایده های ست کردن شلوار راسته به چه صورت است؟! در ادامه این بخش از سبک زندگی شما را با ایده های ست کردن شلوار راسته آشنا می کنیم.

ست کردن شلوار راسته دخترانه

1شلوار راسته دخترانه با کت بلیزر

کت بلیزر مناسبی را انتخاب کنید که مکمل رنگ شلوار شما باشد. این ترکیب، استایل شیک و اداری شما را به لباس شب زیبایی تبدیل می کند. کفش های پاشنه بلند را به استایل خود اضافه کنید تا زیبایی بیشتری داشته باشید.

بیشتر بخوانید: این شلوارهای زنانه قدت رو بلندتر نشون میده

2شلوار راسته دخترانه و ژاکت

ترکیب شلوار های راسته با یک ژاکت اور سایز، استایلی راحت و گرم برای گردش های آرام یا یک روز تقریبا خنک است. برای ظاهری راحت و در عین حال شیک، تناسب گشادی ژاکت را با شلوار راسته خود در نظر بگیرید.

3شلوار راسته دخترانه با شومیز

با ست کردن یک شلوار راسته با یک شومیز، ظاهری کلاسیک داشته باشید. می توانید از انواع کمربند در استایل خود استفاده کنید. پوشیدن این مدل شلوار با شومیز برای مجالس غیر رسمی و نیمه رسمی مناسب است.

4شلوار راسته دخترانه با تاپ

تاپ های مختلف را برای هماهنگی با شلوار های راسته خود، امتحان کنید.

برای پیدا کردن سبک شخصی خود با الگو ها و رنگ ها بازی کنید.

شلوار راسته دخترانه برای افراد لاغر و ریز اندام

اگر فرد ریز اندامی هستید، برای داشتن ظاهری جذاب شلوار های راسته ای را انتخاب کنید که کمی کوتاه و تا مچ پا باشد. می توانید این شلوار ها را با کفش های پاشنه بلند و یا لژ دار ست کنید تا پا هایتان بلند تر دیده شوند. برای بلند قد تر دیده شدن و حفظ ظاهری ساده، در استایل خود از رنگ های تک رنگ استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: شلوار جین مام استایل رو با چه کفشی استایل کنم؟!

ست کردن شلوار های راسته برای افراد سایز بزرگ

شلوار های راسته فاق بلند را برای راحتی بیشتر انتخاب کنید و آن را با یک تاپ یا بلوز مناسب ست کنید تا ظاهری متعادل داشته باشید. می توانید از پارچه های راه راه ها یا الگو های عمودی برای باریک و بلند تر دیده شدن استفاده کنید.

با استفاده از شلوار جین راسته آیتم های فراموش شده در کمد لباستان را بازیابی کنید!

1شلوار راسته دخترانه و ترنچ کت های قدیمی

با ست کردن یک شلوار جین راسته با یک کت ترنچ کلاسیک، ظرافت ترنچ کت ها را در استایل خود بازیابی کنید. استفاده از ترنچ کت ها از دیرباز تا به الان رایج بوده و می‌ توان گفت که هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

2پوشیدن جین های قدیمی

با ست کردن شلوار جین راسته خود با یک ژاکت جین شیک یا پیراهن جین، لباس هایی کژوال داشته باشید.

3نیم بوت های پاشنه دار

با قرار دادن شلوار راسته دخترانه خود روی نیم بوت های پاشنه دار، استایل خود را خانمانه تر جلوه دهید. این ست یک ظاهر شیک و کشیده ایجاد می کند که برای موقعیت های مختلف مناسب است.

4کفش های کتانی روشن

با ست کردن شلوار جین راسته خود با کفش های کتانی روشن، رنگ و انرژی را به ظاهر خود تزریق کنید. این ترکیب جذاب همیشه لباس های فراموش شده را به استایل شما باز می گرداند.

5. کت های بلیزر و یا لوفر

با ترکیب شلوار جین راسته خود با یک کت کتان شیک و کفش های کتانی اسپورت، ظاهری غیر رسمی و هوشمندانه به دست آورید. این مجموعه شما را حرفه ای، جذاب و آرام نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: شلوارهای بهاری و تابستانی ترند 2024؛ که خیلی به کارتون میان + عکس

7شلوار راسته دخترانه با ژاکت استریمنت

با پوشیدن شلوار جین راسته خود با یک ژاکت اور سایز پف دار قدیمی، جسور تر به نظر برسید. اجازه دهید تا شلوار شما بیشتر در چشم باشد و نقطه مرکزی استایل شما باشد.

8استفاده از اکسسوری های رنگ روشن

نگاهی به کمد قدیمی خود بیندازید و با اضافه کردن اکسسوری ‌های رنگ روشن، از انواع کیف گرفته تا روسری به لباس ‌هایتان زرق و برق اضافه کنید. این ترکیب به ظاهر شما سرزندگی می بخشد.

9تیپ کاملا مشکی

با ست کردن شلوار جین راسته دخترانه خود با لباس های تمام مشکی، استایل شیک و مدرنی داشته باشید.

10کفش های Converse

با ست کردن شلوار راسته دخترانه خود با کفش های کتانی کلاسیک  Converseحال و هوای معمولی و هیجانی ای را به ظاهر خود ببخشید. این ترکیب بدون دردسر مناسب برای یک روز آرام است.

منبع: پولک گالری




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3wox56

اخبار داغ