خواص آب ماکارونی | فواید آب ماکارونی برای پوست

هرگز آب ماکارونی رو دور نریزین! | کاربردهای آب ماکارونی که شوکه تون میکنه!

تو این مطلب از سایت سبک زندگی با شما در مورد فواید آب ماکارونی صحبت می کنیم، با ما همراه باشین.
هرگز آب ماکارونی رو دور نریزین! | کاربردهای آب ماکارونی که شوکه تون میکنه!

 آب غلیظ و ناخوشایند از زیر ماکارونی تازه پخته شده و آبکش شده باعث ایجاد احساسات متفاوت در بیشتر آشپزها و زنان خانه دار می شود و آب ماکارونی بلافاصله دور ریخته می شود، ولی نمی دانند که دور ریختن آب ماکارونی یک اشتباه است. در ادامه این بخش از سبک زندگی شما را با خواص و فواید آب ماکارونی آشنا می کنیم!

خواص آب ماکارونی برای پوست

شستن صورت با آب ماکارونی به مدت چند دقیقه و بعد آب کشیدن با آب سرد موجب شفافیت پوست می شود. هنگام انجام اقدامات زیبایی می توانید از آب ماکارونی استفاده کنید ، از جمله در زمینه "طب سنتی". مو را با آب باقیمانده غنی از نشاسته ماکارونی مرطوب کرده و به مدت ۱۰-۱۵ دقیقه نگه دارید.

خواص آب ماکارونی برای مو

هنگام انجام اقدامات زیبایی می توانید از آب ماکارونی استفاده کنید ، از جمله در زمینه "طب سنتی". مو را با آب باقیمانده غنی از نشاسته ماکارونی مرطوب کرده و به مدت ۱۰-۱۵ دقیقه نگه دارید.

اگر موهای شما فاقد درخشندگی است ، از ماسک آب ماکارونی استفاده کنید. اگرچه کلمه "ماسک" در اینجا حتی خیلی بلند به نظر می رسد. توصیه می شود به سادگی موها را با مایع باقی مانده پس از پخت خمیر مرطوب کرده و ده دقیقه نگه دارید. سپس طبق معمول با شامپو بشویید. موها بلافاصله درخشش و درخشش خود را بازیابی می کنند. علاوه بر این ، توصیه می شود موها را بعد از شستشو با آب ماکارونی بشویید.

بیشتر بخوانید: رازهایی که در پخت ماکارونی باید بدونید

خواص آب ماکارونی برای گیاهان و گل ها

آب ماکارونی همچنین می تواند به رشد گیاهان داخلی کمک کند. آب غلیظ خنک شده را می توان با خیال راحت زیر گل و کاکتوس ریخت. مواد معدنی موجود در آب فقط به نفع گیاهان خواهد بود.

درست است ، یک "اما" کوچک وجود دارد. گیاهان را فقط می توان با آبی که نمک ندارد آبیاری کرد. اگر ماکارونی خیلی نمکی نبود ، ریختن آب در زیر گلها (مخصوصاً گلهای عجیب و غریب) فقط باید با قبول انجام شود.

آب ماکارونی برای تهیه خمیر

اگر در خانه پیتزا یا نان می پزید ، استفاده از آب ماکارونی برای تهیه خمیر ارزش دارد. در این حالت ، خمیر با قوام بسیار بهتری به دست می آید ، بیشتر پفی می شود و همچنین کیفیت طعم بسیار خاصی پیدا می کند. تمام موارد ذکر شده مطمئناً نه تنها توسط سرآشپز ، بلکه در هنگام آزمایش شیرینی های تهیه شده طبق دستورالعمل جدید توسط خانواده نیز مورد تحسین قرار خواهد گرفت.

استفاده از آب کاکارونی به عنوان مایع ظرفشویی

باور کنید یا نه ، آب ماکارونی یک ماده شوینده عالی برای ظرفشویی است. واقعیت این است که ماکارونی حاوی مقدار نشاسته ای است که در طی فرایند اجتناب ناپذیر در آب آزاد می شود. در همان زمان ، نشاسته یک ماده تمیز کننده عالی است که به طور کامل آلودگی و چربی موجود در هر ظرف ، از جمله قابلمه ها را حل می کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که آب نشاسته ای را روی ظروف بریزید و بگذارید تا مدتی بماند. بعد از این ، بیشتر آلودگی ها را می توان با اسفنج  به راحتی تمیز کرد.

منبع: دلگرم




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3wp662

اخبار داغ