طرز تهیه تیرامیسو انبه | مواد لازم تیرامیسو انبه

تیرامیسو انبه؛ دسری خوشرنگ و خوش عطر بدون همزن و ژلاتین + طرز تهیه

برای درست کردن تیرامیسو انبه میتوانید به جای لیدی فینگر از بیسکوییت پتی پور استفاده کنید.دستور آن بسیار ساده است و طعم عالی دارد
تیرامیسو انبه؛ دسری خوشرنگ و خوش عطر بدون همزن و ژلاتین + طرز تهیه

دسر ها تنوع بسیار زیادی و شما می توانید با میوه های مختلف دسر های ساده و خوشمزه تهیه کنید اما امروز قرار است یکی از بهترین و خوشمزه ترین دسر ها که بسیار ساده و بدون دردسر است را به شما یاد دهیم. دسر تیرامیسو انبه فوق العاده ساده است و برای تهیه آن نیازی به ژلاتین و همزن برقی ندارید و می توانید با چند قلم مواد به راحتی در یک قالب بزرگ یا به صورت تک نفره دسر تیرامیسو انبه شیک را تهیه کنید. امروز در سبک زندگی طرز تهیه دسر تیرامیسو انبه را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم تیرامیسو انبه

بیسکویت لیدی فینگر ۱ بسته
پنیر خامه ای ۲۰۰ گرم
خامه صبحانه ۲۰۰ گرم
سیروپ انبه ۱ ق غذا خوری
شیر عسل ۱ ق غذا خوری
انبه ۱ عدد
شیر به مقدار لازم

 

بیشتر بخوانید:مسقطی شیرازی، یه دسر زعفرونی که کنار چای مزه بهشتی داره + طرز تهیه

طرز تهیه تیرامیسو انبه

مرحله اول: مخلوط کردن مواد

ابتدا باید همه مواد را در دمای محیط قرار دهید تا هم دما شود برای این که خامه به راحتی از ظرف جدا شود بهتر است درب آن را باز کنید و ۱ ق غذا خوری شیر داخل خامه بریزید تا به صورت قالبی خارج شود و بعد داخل یک کاسه بریزید و به همراه پنیر خامه باهم مخلوط کنید می توانید از همزن دستی بزنید تا مواد باهم مخلوط شود.

مرحله دوم: افزودن انبه

در ادامه سیروپ وانیل را به همراه شیر عسل اضافه کنید و مواد را باهم ترکیب کنید، انبه را از وسط به دو نیم کنید و هسته انبه را خارج کنید و بعد انبه را داخل یک کاسه بریزید و با پشت قاشق خوب له کنید و بعد به مواد اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مواد ترکیب شود به همین راحتی مواد پنیری آماده شده است و داخل یک قیف بریزید.

مرحله سوم: تهیه تیرامیسو انبه

در ادامه باید مقداری شیر را داخل یک کاسه بریزید و یک ظرف را بردارید می توانید یک نایلون برای راحت جدا کردن دسر داخل آن پهن کنید. حالا باید لیدی فینگر ها را داخل شیر بزنید تا نرم شود و بعد کف ظرف بچینید و بعد از مواد پنیری روی لیدی فینگر بریزید و دوباره لیدی فینگر و مواد پنیری تا ظرف پر شود و در انتها برای تزیین یک انبه را خرد کنید و روی دسر قرار دهید و برای ۲۴ ساعت دسر را در یخچال قرار دهید. نوش جان

بیشتر بخوانید:کیک سه شیر، پرطرفدارترین کیک خیس کافی شاپی رو بیار به خونه! + طرز تهیه

فوت و فن های دستور تهیه تیرامیسو انبه

  1. می توانید کمی ژلاتین بن ماری شده به مواد پنیری اضافه کنید و داخل قالب کمربندی این دسر را تهیه کنید.
  2. می توانید داخل لیوان یک بار مصرف به صورت تک نفره تهیه کنید.
  3. اگر لیدی فینگر ندارید می توانید از بیسکویت پتی بور نیز استفاده کنید.
  4. اگر سیروپ یا شیر عسل ندارید می توانید از شکر نیز استفاده کنید.

منبع: پارسی دی




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3z9e8n

اخبار داغ