اکسسوری های چرم مردانه | اکسسوری های چرم | معرفی اکسسوری های چرم

آقایون با این اکسسوری های چرم استایلتون رو گرون تر نشون بدین!

استفاده از اکسسوری های چرم استایل شما را شیک تر نشان می دهد. در ادامه با معرفی اکسسوری های چرم مردانه همراه ما باشد.
1402/10/15 13:45
اکسسوری چرم مردانه

 استایل مردانه شیک و خاص با اکسسوری های چرم مردانه تکمیل می شود. اکسسوری های چرم مردانه علاوه بر آنکه امکان ترکیب با هر رنگ و استایلی را دارند به شما کمک می کنند تا استایل های قدیمی خود را همچنان شیک و به روز نشان دهید. در این مطلب از سبک زندگی شیک ترین اکسسوری های چرم مردانه رو بهتون معرفی می کنیم. همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: مدل های ساعت مچی زنانه 2024

اکسسوری های چرم مردانه

1. کیف دستی چرم

کیف های دستی چرم یا همان کیف های پاسپورتی سالیان سال است که مورد استفاده آقایان قرار می گیرد و هنوز هم بسیاری از افراد از این کیف ها استفاده می کنند. کیف های دستی چرم استایل شما را کلاسیک تر و رسمی تر نشان می دهد. استایل مردانه کلاسیک شخصیت شما را خاص و محکم نشان می دهد و با همین آیتم می توانید متفاوت تر از دیگر مردان به نظر برسید.

2. کمربند چرم

در استایل اسپرت که امروزه مورد علاقه قشر جوان می باشد کمربند جایی ندارد و معمولا این افراد از شلوارهایی استفاده می کنند که تیشرت روی آن قرار می گیرد. اما پوشیدن پیراهن مردانه با شلوار و کمربند استایل شما را خاص تر و رسمی تر نشان می دهد و برای جلسات کاری مهم و حتی محل کار استایلی شکیل و جذاب به نظر می رسد. می توانید کمربند چرم را با کیف پول و کفش تان ست کنید و پیراهن تان را با یک جلیقه مردانه و یک شلوار کتان و یا پارچه ای استفاده کنید و ببنید چقدر مورد توجه دیگران قرار خواهید گرفت.

بیشتر بخوانید: گوشواره طلا ترند 2024؛ لاکچری ترین مدل ها را اینجا ببین! + عکس

3. ساعت بند چرمی

ساعت های با بند چرم مشکی و یا قهوه ای و یا دیگر رنگ ها که امروزه در بازار به وفور پیدا می شود هم می توانند با استایل اسپرت و هم رسمی استفاده شوند و در هر صورت استایل شما را جذاب و بی نقص نشان می دهد.

4. کیف پول چرم

کیف پول های چرم یکی دیگر از اکسسوری های مورد نیاز آقایان می باشد. این کیف ها با داشتن جاهای بسیار به شما کمک می کند که مدارک، کارت های اعتباری، پول و ... را در آن قرار دهید. کیف پول های چرم دو نوع دارند کیف پول های کتی یا پالتویی که کمی کشیده تر و بزرگتر هستند و داخل جیب داخلی کت و یا پالتو و کاپشن قرار می گیرند و همچنین در استایل اسپرت میتوانید آنها را در دست بگیرید. کیف پول های جیبی کوچک تر هستند و در جیب عقب شلوار به راحتی جای می گیرند و کوچک و کاربری و زیبا هستند.

5. کراوات چرم

یکی از انواع اکسسوری ها در پوشش آقایان کراوات می باشد که با توجه به جنس آن که در انواع چرم و پارچه های سایز که مردانه باشد یا پسرانه دارای قیمت متفاوت و در رنگهای قرمز ، مشکی و خاکستری و مناسب همه سنین از نوجوان تا افراد مسن می باشد.

مدل و رنگ کروات اگر متناسب انتخاب شود ظاهری جذاب به شما می دهد ولی اینکه چه رنگی انتخاب شود یا چه نوعی بستگی به یک سری عوامل دارد برای انتخاب نوع کروات اینکه کروات شما باریک باشد یا پهن بسته به استایل بدن شما دارد اگر فردی لاغر اندانم هستید سعی کنید از کرواتهای باریک استفاده کنید چون کراواتهای پهن بخش زیادی از سینه این افراد را پوشش می دهد و باعث می شود لاغرتر دیده شوند.

6. دستبند چرم

یکی از بهترین اکسسوری هایی که در بین مردان رایج است دستبند می باشد. دستبند مردانه همانند دستبند های زنانه آویز ندارند و بیشتر آن ها از جنس چرم می باشند. بیشتر مردانی که از دستبند استفاده می کنند باید آن را با توجه به تیپ خود انتخاب نمایند تا با تیپ و استایلشان همخوانی داشته باشد. ممکن است برخی از مردان دستبند و ساعت مچی را در یک مچ دست خود استفاده نمایند و اگر جنس آن ها به درستی انتخاب شود بسیار شیک و زیبا دیده خواهد شد. معمولا مردان دستبند را با لباس های آستین کوتاه و تابستانی بیشتر استفاده می کنند زیرا که با کت و یا پیراهن های آستین بلند دستبند مردانه به خوبی دیده نمی شود و در زیر آستین لباس مخفی می شود. به همین دلیل دستبند مردانه را اکسسوری تابستانی نیز تلقی می کنند

منبع: پر چرم




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3zvgz2

اخبار داغ