خانه تکانی | فرار از خانه تکانی | خانه تکانی عید نوروز

راه های فرار کردن از خانه تکانی عید!

ما در این مطلب راهکار هایی برای فرار کردن از خانه تکانی به شما پیشنهاد کرده ایم.
1402/11/17 13:45
خانه تکانی

خانه تکانی با اینکه سنت دیرینه‌ ی ما ایرانی ها بوده و جذابیت های خودش را دارد اما در حال و هوای عید گاهی ممکن است حوصله‌ ی این همکاری همگانی را نداشته باشیم و دلمان بخواهد خانواده را با کار های سخت خودشان تنها بگذاریم. پس اگر می‌ خواهید امسال یک خانه تکانی جذاب که در آن حضور ندارید را تجربه کنید ما در این مطلب به شما راه های فرار از خانه تکانی را می‌ گوییم. 

چگونه از خانه تکانی فرار کنیم؟

1. دل درد بگیرید؛ بهترین و دم دستی ترین راه!

دل درد بگیرید و به خود بپیچید و سعی کنید یک گوشه بنشینید و چهره تان را در هم بکشید. اگر باز هم اصرار به کمک شما کردند مدام راه دستشویی را پیش بگیرید. فقط اگر بازیگر ماهری هستید مراقب باشید زیاده روی نکنید که مجبور به استفاده اجباری از دارو نشوید.

نکته: از این روش زیاد استفاده نکنید. به آسانی لو می‌رود.

بیشتر بخوانید: خانه تکانی عید و آنچه که اکثر خانمها نمی دانند!

2. در موارد حساس پای یک خرید ناگهانی را پیش بکشید.

اگر احساس کردید دارند برنامه‌ی شروع خانه تکانی را پیش می‌کشند سریعا حاضر شده و برای یک خرید ناگهانی از خانه خارج شوید و تا ساعتها برنگردید!

نکته: فقط موقع برگشت خرید کرده باشید! به هر حال فرار کردن از این موقعیت خرج دارد.

3.خود را به کار کوچک اما مهمی مشغول کنید که فکر کنند دارید کمک می‌کنید.

اگر دل درد و خارج شدن از منزل پاسخ قابل قبولی نداد خود را در حال کمک نشان دهید مثلا یک دستمال و شیشه پاک کن به دست بگیرید و به آرامی شیشه ها پاک کنید و این کار را طول بدهید یا انقدر کثیف انجامش بدهید که دیگر از کمک گرفتن شما پشیمان شوند.

4.درس و امتحان را بهانه کنید.

اگر دانش آموز یا دانشجو هستید درس و امتحان را بهانه کنید. جزوه های بزرگ را در دست بگیرید و خود را در اتاقتان حبس کنید و به بهانه‌ی امتحان مهم از اتاق بیرون نروید. از قبل آب و خوراکی داخل اتاق بیاورید که حتی برای اینها هم از اتاق خارج نشوید چون خارج شدن همانا و درگیر خانه تکانی شدن همان.

بیشتر بخوانید: چطور آسان و با برنامه خانه تکانی کنم؟

5. غر بزنید!

این راهکار مخصوص آقایان است. در مورد همه چیز غر بزنید. حتی موضوع آن مهم نیست. این کار اعضای خانه را دیوانه می‌کند و ترجیح می‌دهند شما را از خانه بیرون کنند بنابراین شما آزادید که هرجا بروید ولی خانه تکانی نکنید.

نکته: مراقب باشید خیلی غر نزنید که راه بازگشت باقی بماند.

6. قهر کنید.

قهر کردن شاید خیلی ایده هوشمندانه ای نباشد چون ممکن است یک سری امتیازات از شما سلب شود. اگر آدم لجبازی هستید این مورد توصیه نمی‌شود اما بسیار تضمین شده شما را از خانه تکانی کنار می‌گذارند.

توجه: هر یک از این راهکار ها ممکن است نتیجه عکس دهد بنابراین ما هیچ مسئولیتی را نمی‌پذیریم. البته این مطلب صرفاً جنبه‌ی طنز دارد.

شما هم تجربه های فرار کردن از خانه تکانی خود را برای ما در قسمت نظر ها بنویسید.

منبع: خبر ملت




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/48zak4

اخبار داغ