مانتو برای افراد لاغر و قد بلند | مدل مانتو برای افراد لاغر

خانم های لاغر و قد بلند چه مدل مانتوهایی بپوشن؟!

افراد لاغر همیشه با این مشکل روبه رو هستن که چه لباسی براشون مناسب هست و کدوم لباس نقاط قوت بدنشون رو بیشتر نشون میده. با انواع مدل مانتو برای افراد لاغر همراه ما باشین!
خانم های لاغر و قد بلند چه مدل مانتوهایی بپوشن؟!

یکی از اهداف استایل، مناسب اصلاح و رفع مشکلات بدن است، به همین دلیل خانم های لاغر معمولا دوست دارند مانتو هایی بپوشند که آن ها را کمی توپر نشان دهد تا نقاط ضعف بدنشان پوشیده شود، پس بهتر است با انواع مدل مانتو برای افراد لاغر آشنا شوند! اینکه چه مدل مانتو برای افراد لاغر و چه مدل مانتویی برای افراد چاق مناسب است گاهی اوقات برای عده زیادی یک علامت سوال می‌ شود. برای اینکه بدانید مدل مانتو برای افراد لاغر چه لباسی است باید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

چه مانتوهایی مناسب افراد لاغر است؟

اگر لاغر و بلند قد هستید در انتخاب مانتو به نکات زیر توجه کنید:

۱. اگر لاغر هستید از مدل مانتوهایی با طرح راه راه افقی استفاده کنید. این طرح باعث می شود که عرض بدن شما بیشتر دیده شود، برعکس استفاده از راه راه های عمودی شما را لاغرتر و بلندتر نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: 10 مدل مانتو آستین مچی که خوراک تابستونه! + عکس
 

۲. حتما شنیده اید که افراد چاق بیشتر از رنگ های تیره و مشکی استفاده می کنند. برعکس، افراد لاغر باید رنگ های روشن بپوشند. سفید، صورتی روشن، آبی، زرد و قرمز انتخاب مناسبی برای این افراد است.

۳. یقه‌های پهن و بزرگ برای خانم های چاق مناسب نیستند اما گزینه ای عالی برای اندام های باریک و لاغر می باشند. اگر شانه های باریکی دارید، یقه انگلیسی بزرگ و یقه آرشال بزرگ ممکن است مناسب ترین گزینه برای شما باشد.

بیشتر بخوانید: مانتو کفتان دخترانه؛ مدل های شیک برای بهار و تابستان 1403 + عکس

راهنمای خرید مانتو برای افراد لاغر

برای خرید مانتو برای افراد لاغر، حتما به موارد زیر توجه کنید:

انتخاب طرح‌های ساده: در انتخاب مانتو برای افراد لاغر، بهتر است از طرح‌های ساده و بدون جزئیات بزرگ استفاده کنید تا فرد لاغر نشان دهد و بیشتر به نظر نرسد.

انتخاب مانتوهای مناسب اندام: انتخاب مانتویی که به شکل بدن شما بخورد، به شما کمک می‌کند تا بدنتان را بهتر پوشش دهید و بهترین نتیجه را بگیرید. به عنوان مثال، مانتوهای بلند و پوشیده، به افراد لاغر کمک می‌کنند تا بدنشان را بلند و قوی نشان دهند.

توجه به جزئیات: برای افزایش جذابیت مانتو، می‌توانید به جزئیاتی مانند دکمه‌ها، کمربند و یا طرح‌هایی که بر روی پارچه می‌باشد توجه کنید. اما بهتر است به این نکته توجه کنید که جزئیات زیاد ممکن است استایل شما را نا فرم نشان دهد.

بیشتر بخوانید: خانم های تپل، این مدل مانتوها رو بگیرین؛ شما رو لاغر میکنه! + عکس

منبع: ماگرتا 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4byxm5

اخبار داغ