انواع غذا با اسفناج | با اسفناج چی درست کنم | غذای نونی با اسفناج

با اسفناج چی بپزم؟! | دستور تهیه 10 نوع غذای خوشمزه با اسفناج

طرز تهیه انواع غذا با اسفناج رو یاد بگیرین و اون ها رو تو خونه تهیه کنین، با سبک زندگی همراه باشین.
با اسفناج چی بپزم؟! | دستور تهیه 10 نوع غذای خوشمزه با اسفناج

انواع غذا با اسفناج؛ اسفناج یکی از سبزیجاتی است که آن را می‌ توان با تمام غذا‌ها به‌ راحتی طبخ کرد. در این مطلب قصد داریم طرز تهیه انواع غذا با اسفناج را برای شما بازدیدکنندگان گرامی جمع آوری کنیم. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله دستور تهیه انواع غذا با اسفناج در ادامه این بخش از سبک زندگی همراه ما باشید!

بیشتر بخوانید: ترفندهای فریز کردن اسفناج برای حفظ خواص آن!

1- کیک آلو و اسفناج

اسفناج می‌تواند در تهیه کیک و نان نقش اساسی داشته باشد. کیک آلو و اسفناج یکی از کیک‌های بسیار لذیذ و خوش‌طعمی است که با رنگ سبز خود هر بیننده‌ای را وسوسه می‌کند. از این کیک می‌توانید به‌عنوان پیش‌غذا یا با درنظرگرفتن مقدار شیرینی به‌عنوان نان که با غذای دوم آن را سرو می‌کنید، استفاده کنید.

در این کیک می‌توان از اسفناج، آلو و گردوی رنده شده نیز استفاده کرد. در مواد اولیه این کیک همچنین می‌توان از انواع گوشت‌های پخته و پنیر نیز استفاده کرد. در انتها کیک را در قالب مافین ریخته و آن را برای پختن به فر منتقل کنید. فراموش نکنید که با سرویس سوپرمارکت اسنپ می‌توانید نان تازه را هم سفارش دهید.

بیشتر بخوانید: با اسفناج، لذیذترین بورک رو واسه شام بپز!

2- سالاد اسفناج

اسفناج یک گیاه سبز است که آن را می‌توانید به‌صورت خام در حالت‌های متنوع نوش‌جان کنید. در لیست بلند بالای غذا با اسفناج می‌توانیم به غذا‌های جانبی مانند سالاد‌ها نیز اشاره کنیم که اسفناج نقشی اساسی در آن‌ها دارد. این سالاد‌ها حتی می‌توانند با درنظرگرفتن مواد اولیه مقوی و کافی، به‌عنوان یک غذا نیز مورداستفاده قرار گیرند. در سالاد اسفناج شما می‌توانید از سیب، پنیر فتا، گردو، گلابی، پرتقال، ماهی قزل‌آلا، آووکادو و سایر سبزیجات و حتی گوشت‌های قرمز و سفید نیز استفاده کنید. اگر قرار باشد مواد قابل مخلوط شدن و قابل‌استفاده با اسفناج را به شما معرفی کنیم، باید تا فردا صبح به این لیست مواد اولیه اضافه شود.

3- برگر جذاب اسفناج

بچه‌ها برای غذا خوردن به‌خصوص خوردن سبزیجات، تمایل زیادی از خود نشان نمی‌دهند. برگر اسفناج هم برای کودکان تازگی دارد و هم غذایی غنی و عالی برای بزرگسالان محسوب می‌شود. در این غذا می‌توانید اسفناج را با گوشت سفید، گوشت چرخ‌کرده و تن ماهی به شکل برگر سرخ‌کرده و یک ناهار متنوع یا یک شام سبک تهیه کنید. حتی خود اسفناج با تخم‌مرغ نیز می‌تواند منبعی غنی از ویتامین‌ها و پروتئین‌ها باشد. شما می‌توانید این غذا را با خیال راحت نوش جان کنید، بدون اینکه نگران حضور گوشت و متعلقات آن باشید.

4- لازانیا اسفناج

اگر قرار باشد در این لیست غذایی، یک غذا با اسفناج محبوب را طبخ کنیم که تمام افراد در هر سنی عاشق آن هستند؛ بدون شک لازانیا است. این غذا یک دستور پخت ایتالیایی دارد که می‌توانید آن را با سس گوشت، بشامل، کوفته، تخم‌مرغ آب پز و ریکوتا سرو کنید. لازانیای اسفناج یک غذای صددرصد گیاهی است که حتی شما می‌توانید آن را با انواع سس‌های گوشتی یا غیر گوشتی طبخ کنید. یک لازانیای کاملا سبز که بدون شک با یک‌بار امتحان، مشتری دائمی آن خواهید شد.

5- املت پنیر، اسفناج و سیب‌زمینی

این املت درست زمانی که از خواب بیدار می‌شوید و ممکن است کمی کسل باشید، شما را سر شوق خواهد آورد. ترکیبی از اسفناج و تخم‌مرغ و پنیر که می‌توانید در آن از بیکن هم استفاده کنید. ۲۰ دقیقه زمان لازم است تا پخته شود و به‌قدری خوشمزه خواهد شد که تحت هیچ شرایطی آن را با دیگران شریک نمی‌شوید. سیب‌زمینی‌ها می‌توانند آب پز باشند و این غذا با اسفناج تا شب شما را نگه می‌دارد.

6- کاسرول قارچ، اسفناج و پنیر

تصور کنید که یک دورهمی دوستانه و شیک با هم‌کلاسی‌های قدیمی و همکاران خود دارید و تمام افراد حاضر در این دورهمی مدعی داشتن یک رژیم سفت‌وسخت هستند. کاسرول قارچ، اسفناج و پنیر یک غذا با اسفناج محسوب می‌شود که می‌توانید آن را به‌عنوان یک اسنک جذاب و سبک در این دورهمی مورداستفاده قرار دهید. همچنین این غذا می‌تواند برای صبحانه نیز به شما انرژی لازم برای شروع یک روز خوب را نیز بدهد. در این دستور پخت می‌توانید از پنیر پارمسان، قارچ، اسفناج و سیر استفاده کنید. بد نیست بدانید که کاسرول، نوعی پیتزا محسوب می‌‎‌شود که گوجه‌فرنگی در آن به کار نرفته است.

بیشتر بخوانید: طرز تهیه املت اسفناج خوشمزه و لذیذ

7- سوپ خامه و اسفناج

فصل‌های پاییز و زمستان همان فصولی هستند که سوپ در آن‌ها بسیار پرطرف‌دار است. سوپ یک غذای آبکی و سبک است که گرمای کافی را به انسان بخشیده و دستورالعملی ساده دارد. شاید سوپ خامه و اسفناج در نگاه اول و به‌عنوان یک غذا با اسفناج، چندان جذاب نباشد. اما بد نیست بدانید که این سوپ به‌شدت لذیذ است و در سرمای زمستان خیلی می‌چسبد. در این سوپ می‌توانید از اسفناج، قارچ و خامه استفاده کنید که البته سرشار از سدیم و منیزیم بوده و به‌عنوان ناهار یا شام، یک وعده غذایی مقوی محسوب می‌شود.

8- رولت پنیر، مرغ و اسفناج

بازهم یک شاهکار دیگر در ترکیب اسفناج و پنیر! سینه مرغ همیشه یکی از مواد اولیه‌ای است که در بیشتر غذا‌ها موردتوجه قرار می‌گیرد. اما این دفعه قرار است آن را با اسفناج مقوی و پر خاصیت ترکیب کنیم. اسفناج کرم‌دار با سس خامه و لایه‌های سینه مرغ، طعم بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی دارد که اگر یکبار مزه آن زیر دندان شما برود بدون شک پای ثابت سفره غذای شما در هر وعده‌ای خواهد شد. اما فراموش نکنید که اگر به هر دلیل امکان طبخ غذا برای شما فراهم نبود با خرید و سفارش آنلاین غذا از سرویس غذای اسنپ، می‌توانید غذای گرم و آماده را درب منزل تحویل بگیرید.

9- دیپ لاکچری اسفناج و سس آرتیشو

بدون شک تا به امروز شما هم به مهمانی‌هایی دعوت شده‌اید که در آن‌ها با غذا‌هایی که حتی نامشان را نمی‌دانستید از شما پذیرایی کرده‌اند. دیپ لاکچری اسفناج و سس آرتیشو یکی از همین غذا‌ها محسوب می‌شود. یک غذا با اسفناج گرم، سبک و خوشمزه که می‌توانید آن را در دورهمی‌های خود و جمع‌های دوستانه با نان باگت یا فرانسوی سرو کنید. ترکیب اولیه این غذا به شدت دوست داشتنی است و شما در آن از پنیر خامه‌ای، اسفناج و خامه ترش استفاده می‌کنید. البته اگر رژیم دارید و نگران اضافه وزن خود هستید، به راحتی می‌توانید میزان سس را کم کرده یا از ماست به جای آن استفاده کنید.

10- چیپس ایتالیایی اسفناج پخته

آخرین دستور غذا با اسفناج که قرار است آن را برای شما شرح دهیم یک خوراکی نمکی و راحت است که به‌سرعت وسوسه خواهید شد تا آن را تهیه کنید. خوراکی سبک و خوشمزه‌ای که برای سلامتی شما مفید است و برعکس چیپس سیب‌زمینی، هیچ ضرری برای شما نخواهد داشت. چیپس اسفناج سالم که در کمتر از ۱۰ دقیقه به‌راحتی می‌توانید آن را آماده کرده و جایگزین چیپس صنعتی سیب‌زمینی کنید. خوراکی پوشیده شده از ادویه ایتالیایی و چاشنی که با خاصیت نمکین و ترد خود دلبری می‌کند. این چیپس را می‌توانید با برگ‌های اسفناج تازه، کمی ادویه، نمک و روغن زیتون تهیه کنید.

منبع: سوپر اپلیکیشن اسنپ 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4byxn9

اخبار داغ