ست کردن رنگ مشکی | بهترین ترکیب رنگ مشکی برای لباس | ست لباس مشکی | ترکیب رنگ با مشکی

مشکی رو با این رنگ ها ست کن! | 5 ترکیب رنگ زیبا با مشکی

رنگ مشکی یکی از رنگ‌ هایی هست که معمولا خیلی راحت می تونیم باهاش ست های جذابی بزنیم، در ادامه شما رو با ایده های ست کردن رنگ مشکی آشنا می کنیم!
مشکی رو با این رنگ ها ست کن! | 5 ترکیب رنگ زیبا با مشکی

امروزه همه‌ی ما از تاثیر ست بودن لباس‌ها در استایل و شیک پوشی خبر داریم و می‌دانیم که ست کردن رنگ لباس، برای بسیاری از افراد کار دشواری است. اما در مورد ست کردن رنگ مشکی اینطور نیست، و به راحتی با اکثر رنگ های ست می شود! ست کردن رنگ مشکی با برخی از رنگ ها می‌ تواند استایل شما را بی‌ نهایت زیبا و جذاب کند. در ادامه این بخش از سبک زندگی شما را با ایده های ست کردن رنگ مشکی آشنا می کنیم!

1- قرمز و مشکی

یکی از اولین رنگ‌هایی که برای ست کردن با رنگ قرمز به ذهنمان می‌رسد، رنگ مشکی است. رنگ قرمز و مشکی را اگر درست و متناسب با هم ست کنید، نتیجه‌ی خیره‌کننده‌ای می‌گیرید. البته موقع ست کردن این دو رنگ در کنار هم به یک نکته‌ی مهم توجه کنید؛ از قرمز خیلی تیره در کنار رنگ مشکی استفاده نکنید چون در نهایت ظاهری ناخوشایند در استایل شما ایجاد می‌شود.

برای ست کردن لباس همراه با رنگ قرمز، از رنگ‌های قرمز ملایم مثلا قرمز گوجه‌ای استفاده کنید. سعی کنید از لباس‌های ساده در کنار هم استفاده نکنید؛ مثلا لباس‌هایی بپوشید که دارای طرح‌های متنوع، لایه و برش‌های خاص باشند. پوشیدن دامن‌های شفاف با کت‌های چرم همراه با یک رژلب قرمز می‌تواند استایلی شیک و جذاب برای شما به ارمغان بیاورد.

2- ست کردن رنگ مشکی با سفید

ترکیب سفید وسیاه یکی از بهترین ترکیب‌های دنیا است و تضادی که بین این دو رنگ است باعث جذابیت بیشتر استایل شما خواهد شد. ست کردن این دو رنگ با یکدیگر بسیار آسان بوده و دست فرد را برای انتخاب آیتم‌های متفاوت باز می‌گذارد. انتخاب پیراهن سفید با شلوار مشکی و کفش مناسب از ست‌های همه پسندی است که می‌توان همه جا پوشید و درخشید.

بیشتر بخوانید: مانتوی مشکی رو با چی استایل کنم؟

3- ست کردن رنگ مشکی با کرم

یکی از رنگ‌هایی که به تازگی ترند شده، رنگ کرم است. این رنگ به سادگی زیبایی و لطافت خاص خودش را دارد. پارچه‌های لینن در فصل تابستان به خاطر سبک و خنک بودنشان بسیار پرطرفدار هستند. به عنوان مثال: مانتو و شلوارهای کرم رنگ پارچه‌ی لینن، با کیف و کفش‌های مشکی می‌توانند ترکیب خوبی را ایجاد کنند. این رنگ به خاطر ملایمت خاصی که دارد در ترکیب با رنگ مشکی، استایل دلنشینی را خلق می‌کند.

4- ست کردن رنگ مشکی با آبی

آبی از رنگ‌هایی است که هم در فصل تابستان و هم در فصل زمستان استفاده می‌شود و با رنگ‌های سفید، نارنجی، صورتی، سورمه‌ای و مشکی به خوبی ست می‌شود. از جین‌ آبی برای ست کردن مانتوها و پیراهن‌های مشکی نباید صرف نظر کرد. در این ست‌ها باید توجه کرد که بیشتر از رنگ آبی روشن استفاده کنیم تا با ایجاد تضاد، عملکرد بهتری داشته باشند.

5- ست کردن رنگ مشکی با طوسی

طوسی در دسته رنگ‌های خنثی قرار دارد و طیف وسیعی از این رنگ وجود دارد که هرکدام از آن‌ها به خوبی می‌توانند با سیاه ترکیب شوند. این رنگ هم در میان آقایان و هم در میان خانم‌ها بسیار محبوب است. احتمالا هر کدام از ما، آقایان زیادی را دیده‌ایم که در استایل خود از کت و شلوار طوسی به همراه پیراهن، کمربند و کفش مشکی استفاده می‌کنند، کلاسیک و جذاب به نظر می‌رسند. رنگ طوسی برای خانم‌ها، به خصوص خانم‌هایی با پوست روشن نیز بسیار مناسب است و متانت و وقار یک خانم را دو چندان می‌کند.

منبع: مجله ی ژوبیس

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4dlkm3

اخبار داغ