انتخاب رنگ میز تلویزیون | رنگ مناسب میز تلویزیون | رنگ میز تلویزیون

میز تلویزیون رو این رنگی بخر! | راهنمای انتخاب رنگ میز تلویزیون

انتخاب رنگ میز تلویزیون نیاز به دونستن یه سری نکات داره تا بتونین دکوراسیون خونه شیک و خفنی داشته باشین!
میز تلویزیون رو این رنگی بخر! | راهنمای انتخاب رنگ میز تلویزیون

تصمیم‌ گیری در مورد انتخاب رنگ میز تلویزیون در هنگام خرید آن، یک دغدغه همیشگی است. انتخاب رنگ میز تلویزیون که جزء لوازم اصلی و مهم در دکوراسیون داخلی خانه است تا حد زیادی بستگی به سلیقه افراد خانواده و شرایط زندگی دارد. در ادامه این بخش از سبک زندگی شما را با نکات انتخاب رنگ میز تلویزیون آشنا می کنیم!

هماهنگی بین رنگ میز تلویزیون با رنگ مبلمان

مبلمان، المانی تاثیرگذار در دکوراسیون خانه هستند که در علاوه‌بر اهمیت آن‌ها در انتخاب فرش، کابینت و پرده، در انتخاب رنگ میز تلویزیون نیز نقش مهمی ایفا می‌کنند. هم‌چنین میزهای جلو مبلی برای انتخاب رنگ میز تلویزیون آیتم مهمی هستند؛ زیرا از طریق آن‌ها می‌توانید تعادلی در هارمونی رنگ‌ها داشته باشید و جلوه‌ بی‌نظیری را در دکوراسیون منزلتان خلق کنید. ایجاد یک ست رنگی از تناژ تیره، روشن و خنثی بین مبلمان و میز تلویزیون، انتخاب‌های متنوعی از سبک‌ها مانند مدرن، کلاسیک و معاصر را در اختیار شما قرار می‌دهد. 

البته بعضی افراد میزهای جلو مبلی و رنگ مبلمان را با شلف دیواری نیز ست می‌کنند که ست کردن رنگ شلف با میز تلویزیون، یکی از ایده‌های ناب در دکوراسیون محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید: کنار میز تلویزیون چه وسایلی بذارم؟! 

میز تلویزیونی که با رنگ میز کنسول ست باشد

این روزها هرکس با سلیقه زیبایی که دارد، مطابق با علاقه خود، تناسب و تعادلی را در دکوراسیون خانه ایجاد می‌کند. اما همیشه این سوال مطرح است که میز تلویزیون چه رنگی بخرم؟ یکی از المان‌های ترند که افراد زیادی به تازگی از آن استفاده می‌کنند، کنسول است. ست کردن رنگ کنسول با

رنگ میز تلویزیون، یکی از ایده‌های نو برای ایجاد یک پالت رنگی جذاب است. میز کنسول باتوجه‌به سبک و مدل خاص خود در انتخاب رنگ میز تلویزیون کمک‌کننده بوده و زیبایی بصری فضای موردنظرتان را چند برابر می‌کند. 

البته کنسول ایده‌ای خاص برای ست کردن  با سایر اجزای خانه مانند جاکفشی، میز تحریر کتابخانه دار یا میز غذاخوری نیز به‌شمار می‌رود. 

هماهنگی بین رنگ میز ناهارخوری و میز تلویزیون 

میز ناهارخوری انتخاب همیشگی افراد برای اتاق نشیمن یا پذیرایی است. بنا‌براین ست کردن رنگ آن با رنگ میز تلویزیون نیز گزینه‌ای همیشگی و آسان است. این ایده، زیبایی میز تلویزیون و میز ناهارخوری را کاملا به رخ کشیده و ترکیب رنگی خاصی خلق می‌کند. در کنار میز سفید ناهارخوری، خرید یک میز تلویزیون به رنگ سفید ترکیبی فوق‌العاده به‌وجود خواهد آورد. البته در استفاده از این ایده به یاد داشته باشید که رنگ سفید با سایر اجزای دکوراسیون نیز ست باشد. در نهایت می‌توان گفت انتخاب هر رنگی از سوی شما جلوه ظاهری دکوراسیونتان را به‌طورکلی تغییر خواهد داد؛ بنابراین در انتخاب رنگ بسیار دقت کنید. 

بیشتر بخوانید: کنار میز تلویزیون اینارو نذار!

منبع: نمناک




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4dmqd4

اخبار داغ