ست کردن رنگ بنفش | مکمل های رنگ بنفش | استایل با رنگ بنفش

این ترکیب رنگ ها با بنفش معرکه میشن! + عکس

رنگ بنفش از اون دسته رنگ‌ هایی هست که به راحتی با رنگ های دیگه ست میشه! در ادامه ست کردن رنگ بنفش رو با هم بررسی می کنیم.
ست کردن رنگ بنفش

ست کردن رنگ بنفش را بلد هستید؟! یکی از محبوب‌ ترین رنگ‌ ها در جهان مد، رنگ بنفش است؛ رنگی شورانگیز و خاص که در عین شادابی و نشاط، آرامش‌ بخش نیز می باشد و می توانید خیلی شیک و زیبا آن را ست کنید. به همین دلیل در این مطلب از سبک زندگی قصد داریم اصول ست کردن رنگ بنفش را به شما یاد بدهیم. اگر شما هم به رنگ بنفش علاقه دارید با ایده های ست کردن رنگ بنفش همراه ما باشید.

رنگ بنفش با صورتی

ترکیب رنگ بنفش و صورتی بسیار جذاب و دلربا است. می‌توانید لباس بنفش را با کفش صورتی کم‌رنگ ست کنید. هماهنگی بسیاری بین بنفش و صورتی وجود دارد. این ترکیب رنگ جذاب می‌تواند لباس زنانه‌ای را به خصوص هنگامی که بنفش را با صورتی پاستیلی به کار می‌برید به نمایش بگذارد. اگر عاشق سبک‌های شیرین هستید، رنگ صورتی را با لباس بنفش ترکیب کنید. بنفش را می‌توان با تاپ، کیف و کفش صورتی ست کرد. با این کار همچنان زیبا و فعال به نظر خواهید رسید.

بیشتر بخوانید: رنگ زیتونی رو با چه رنگ هایی ست کنیم + عکس

ترکیب رنگ بنفش با سفید

اگر می‌خواهید رنگ بنفش لباس شما قالب باشد، پیشنهاد می‌کنیم آن را با سفید ست کنید. از آنجایی که سفید جزو رنگ‌های اصلی به حساب می‌آید و می‌توان آن را با هر لباسی ست کرد، ترکیب آن با بنفش نیز بلامانع است. برای خانم‌ها، سفید یکی از آن رنگ‌های جذابی است که می‌تواند نماد استقلال آنها باشد. می‌توانید یک کفش کتانی چرمی سفید را با یک دامن بنفش ست کنید. کفش‌های بنفش برای هماهنگی بیشتر به پیراهن سفید نیاز پیدا می‌کنند. در ارتباط با ست کردن بنفش و سفید حواستان به همه چیز باشد تا بتوانید استایل جذابی را برای خود به وجود بیاورید.

بیشتر بخوانید: رنگ هایی که هیچوقت دمُده نمیشن + عکس

ترکیب بنفش با مشکی

حتماً می‌دانید که مشکی نیز از جمله رنگ‌هایی است که قابلیت ست شدن با انواع متفاوت رنگ‌های دیگر را دارد. اگر در انتخاب رنگ بنفش دچار تردید شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم آن را با مشکی ترکیب نمایید. در این زمینه خلاقیت خود را کاملاً به کار بگیرید. می‌توانید به صورت آزادانه رنگ مشکی را با بنفش تیره، بنفش روشن یا انواع متفاوت بنفش‌ها ست کنید. ترکیب رنگ بنفش با مشکی احساسی‌ترین استایل‌ها را برای شما به وجود می‌آورد. می‌توانید از لباس‌های ترکیبی نیز در این زمینه بهره بگیرید. به طور مثال استفاده از دامن بنفش که با حاشیه‌های مشکی تزیین شده است یک انتخاب ایده آل و جذاب است.

رنگ بنفش با بنفش تیره یا روشن

بنفش رنگ کمیابی است. پس چرا آن را با یک بنفش دیگر ست نکنید! انتخاب یک استایل بنفش نیز گاهی اوقات می‌تواند جذاب به نظر برسد. می‌توانید یک پیراهن کوتاه بنفش با کیف و کفش بنفش را ست کنید. انتخاب این ظاهر، بسیار جسورانه به نظر می‌رسد و می‌تواند همه را تحت تأثیر قرار داده و شگفت‌زده کند. انتخاب یک لباس با سایه‌هایی از بنفش روشن و بنفش تیره نیز می‌تواند بسیار جذاب به نظر برسد. انتخاب این لباس، یک استایل شخصی را برای شما به وجود می‌آورد. ذکر این نکته ضروری است که انتخاب یک استایل بنفش گاهی اوقات ممکن است یکنواخت به نظر برسد. برای جلوگیری از یکنواختی می‌توانید از اکسسوری‌های پر زرق و برق استفاده کنید. به طور مثال در کنار استایلی که ذکر کردیم انتخاب یک حلقه، دستبند، گردنبند و جواهر پر زرق و برق می‌تواند به زیباتر شدن هر چه بیشتر شما کمک کند. علاوه بر آن، این انتخاب ظاهر یکنواخت بنفش را پویا می‌کند.

ترکیب بنفش با سبز

ترکیب بنفش روشن با سبز اغلب دشوار است. با این حال ترکیب بنفش تیره با سبز زمردی می‌تواند ظاهر لوکسی را برای شما به وجود بیاورد. علاوه بر این، سبزهای پاستلی مانند سبز نعنایی در ترکیب با بنفش اسطوخودوس، حس طراوت بهاری را در استایل شما ایجاد می‌کند. بنفش و سبز نسبتاً مدرن و باطراوت به نظر می‌رسند. البته در انتخاب این رنگ‌ها باید دقت کنید و تناسب را به درست‌ترین شکل ممکن رعایت نمایید. به طور مثال در این استایل باید رنگ سبز بر بنفش غالب باشد تا فاجعه را در مد به وجود نیاورد.

بیشتر بخوانید: مکمل های رنگ زرد در یک استایل شیک و خاص!

ترکیب بنفش با زرد

بنفش با زرد به خوبی ترکیب می‌شود. ازآنجاکه زرد و بنفش متضاد یکدیگر هستند، می‌توانند استایل جذاب و جالبی را برای شما به وجود بیاورند. می‌توانید لباس بنفش را با کفش زرد ست کنید. در انتخاب این استایل باید از اکسسوری‌های جسورانه نیز بهره بگیرید. ترکیب رنگ بنفش و زرد در لباس‌های سنتی و فانتزی کره‌ای‌ها نیز مشاهده می‌شود. البته در ترکیبات رنگی این لباس‌ها بیشتر طلایی را با بنفش ست می‌کردند.

رنگ بنفش با نارنجی

شاید با دیدن ترکیب رنگ بنفش و نارنجی متعجب شوید. اما در جواب تعجب شما باید بگوییم که ترکیب یک لباس بنفش با اکسسوری و کفش نارنجی می‌تواند بسیار زیبا و جذاب به نظر برسد. بهتر است یک تاپ بنفش را با کت یاسی رنگ و کفش نارنجی ست کنید تا ظاهری مدرن، پرشور، چشم‌نواز و جذاب را برای خود به وجود بیاورید. این ترکیب رنگ خاص در خانم‌ها تأثیرگذار است و می‌تواند یک ترکیب رنگ مخفی برای اثر گذاری به حساب بیاید.

منبع: بپوش رو




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4dmyq4

اخبار داغ




دیدگاه ها


2 ماه پیش

آی اَم پرپت