ترکیب رنگ زرد در استایل | ست کردن لباس زرد | استایل با لباس زرد

مکمل های رنگ زرد در یک استایل شیک و خاص! | ست کردن رنگ زرد

ترکیب رنگ زرد با رنگ های دیگر جذابیت فوق العاده ای دارد، پس با ما باشید تا ایده های ست کردن رنگ زرد را یاد بگیرید!
مکمل های رنگ زرد در یک استایل شیک و خاص! | ست کردن رنگ زرد

 اگر در ست کردن رنگ زرد با رنگ های دیگر توجه کنید، استایل فوق العاده ای برای خودتان می سازید! به نظر شما ست کردن رنگ زرد با چه رنگ هایی ترکیب رنگ خاص و زیبایی به استایل شما می دهد؟! در ادامه این بخش از سبک زندگی شما را با ایده های ست کردن رنگ زرد آشنا می کنیم!

ست کردن رنگ زرد و نارنجی

برای کم کردن درخشندگی رنگ زرد و ایجاد تعادل در استایلتان می توانید از رنگ نارنجی استفاده کنید تا یک استایل برازنده داشته باشید. رنگ زرد از خانواده نارنجی است و ترکیب این دو رنگ در کنار هم بی نقص دیده می شود. با ست کردن رنگ زرد در لباس هایتان به همراه نارنجی ظاهری شبیه به رنگ غروب آفتاب پیدا می کنید.

ست کردن رنگ زرد با آبی

رنگ های گرم و سرد در کنار هم تضادی چشم نواز و جذاب ایجاد می کنند. زرد و آبی رنگ های مکمل یکدیگر هستند و در چرخه رنگ در مقابل هم قرار دارند. زرد و آبی رنگ هایی هستند که در جاهای مختلفی مانند طبیعت، تابلوهای هنری و فشن می توان آنها را در کنار هم دید، مسلما این ترکیب رنگ شما را به یاد مزرعه گل های آفتابگردان با آسمان آبی می اندازد. اگر شما جزو آن دسته از خانم های با اعتماد به نفس هستید از ترکیب رنگ زرد و آبی هیچ ترسی نداشته باشید. به راحتی می توانید با ترکیب رنگ زرد و تناژهای تیره تر رنگ آبی یک استایل شیک و جذاب برای خود خلق کنید. حتی اگر دوست ندارید زیاد جلب توجه کنید، می توانید از رنگ آبی فقط برای اکسسوری و یا گلدوزی قسمتی از لباستان کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید: سرخابی رو همینقدر زیبا ست کن! 

ست کردن رنگ زرد با بنفش

اگر از من بپرسند مکمل رنگ زرد چیست؟ در جواب حتما می گویم رنگ بنفش زیرا یکی از اصلی ترین مکمل های رنگ زرد، رنگ بنفش است. همانطور که می دانید رنگ بنفش و یاسی همیشه از رنگ های پرطرفدار و فوق العاده جذاب در بین خانم ها بوده اند. زرد و بنفش هر دو از رنگ های پر رنگی هستند که تضادی با هم ندارند و می توانید آنها را هنگام ست کردن لباس در کنار یکدیگر قرار دهید و در همه جا بدرخشید. ولی برخی افراد دوست دارند در کنار یک رنگ پررنگ، از رنگی ملایم تر استفاده کنند. در این مواقع انتخاب رنگ بنفش یاسی بهترین گزینه است. استفاده از رنگ های پاستلی زرد و یاسی در استایلتان شما را بیش از پیش شیک نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: ترکیب های رنگی تابستونی که بهم میان!

ست کردن رنگ زرد با قرمز

برای ست کردن لباس زرد از رنگ قرمز کمک بگیرید. قرمز یکی از رنگ های خیره کننده و جذاب در چرخه رنگ است که در کنار رنگ زرد جذابیت بالایی ایجاد می کند. رنگ زرد و قرمز از رنگ های گرم هستند و هیجان رنگ قرمز در کنار رنگ زرد تعادل خوبی در استایل شما ایجاد می کند. مثلا می توانید شومیز زرد را با یک پیراهن یا شلوار قرمز ست کنید به همین آسانی یک استایل جذاب و شیک دارید. زرد و قرمز یک ترکیب رنگ جسورانه هست که بیشتر برای ست کردن لباس ورزشی و لحظاتی که سرشار از انرژی و فعالیت هستید، مناسب است. رنگ قرمز نیز مانند رنگ زرد تنالیته متفاوتی دارد که باید در انتخاب نوع رنگ دقت کنید و سایه ها و تناژهای مناسبی را با هم ترکیب کنید.

ست کردن رنگ زرد با سبز

ترکیب زرد و سبز نماد تحرک و شادابی است و می تواند ظاهر خاص و منحصربه فردی برایتان بسازد. ترکیب رنگ زرد و سبز الهام گرفته از طبیعت است و می توان این ترکیب زیبا را در گل های زیادی از جمله گل نرگس که طرفداران زیادی دارد یافت. نیاز به توضیح نیست که این ترکیب جذاب و خیره کننده خواهد بود و می توانید در جمع دوستان و دورهمی های خانوادگی از این استایل زیبا و خاص لذت ببرید. اما انتخاب درجه روشنی و تیرگی رنگ ها به خودتان بستگی دارد.

ست کردن رنگ زرد با قهوه ای

ست رنگ های زرد و قهوه ای یکی دیگر از ست هایی است که از رنگ های گرم تشکیل شده است، این ترکیب رنگ برای روزهای سرد سال پیشنهاد می شود. این ترکیب رنگ الهام گرفته از طبیعت زیبای پاییزی است که زیبایی خاصی می سازد. برای ترکیب رنگ زرد و قهوه ای بهتر است از زرد کمرنگ و خردلی با قهوه ای ملایم استفاده کنید تا ظاهری جذاب تر به استایل خود ببخشید.

بیشتر بخوانید: آبی رو با چه رنگ هایی ست کنم بهم بیاد؟!

ست کردن رنگ زرد با طوسی

اگر به دنبال یک ترکیب رنگ مدرن و منحصربه فرد هستید رنگ زرد در کنار رنگ طوسی چنین استایلی را برای شما خلق می کند. افرادی که از این ترکیب رنگ استفاده می کنند افرادی اهل مد و استایل های بسیار جذاب دارند. برای داشتن یک ترکیب خاص از رنگ زرد و طوسی می توانید از کت زرد در کنار شلوار طوسی استفاده کنید. یا برای ست مانتو زرد و طوسی بهتر است از تناژ طوسی روشن در کنار زرد ملایم استفاده نمایید. زرد خردلی نیز گزینه بی نظیری برای ست لباس زرد و طوسی است. استفاده از یک شال زرد که با کیف زردتان ست شده باشد هم یک پیشنهاد جذاب برای ست مانتو زرد و طوسی است که امتحان آن ضرری ندارد.

ست کردن لباس رنگ زرد با سفید یا مشکی

اگر رنگ زرد را با سفید ترکیب کنید باز هم زیبایی خود را نشان می دهد. هر چقدر رنگ زرد روشن باشد باز درکنار رنگ سفید گرمی و درخشندگی خود را دارد و جلب توجه می کند.
اما رنگ مشکی از رنگ هایی است که شما می توانید آن را با بیشتر رنگ ها ست کنید، ترکیب رنگ مشکی با رنگ های مختلف جذابیت بسیار بالایی دارد. ست زرد و مشکی یک ترکیب کلاسیک است، این دو رنگ متضاد هم هستند و یک ست فوق العاده شیک ایجاد می کنند. اگر جزو آن افرادی هستید که اکثر لباس هایشان مشکی است، می توانید یکی از لباس هایتان مثل پیراهن یا شومیز را به رنگ زرد انتخاب کنید و با شلوار یا دامن مشکی بپوشید تا استایلتان را تحت تاثیر قرار دهد.

ست کردن لباس رنگ زرد با صورتی

صورتی یکی از رنگ های خاص برای خانم هاست، که با کمک این رنگ و رنگ زرد روشن می توانید یک ترکیب زیبا برای خود بسازید. از این ترکیب می توانید در انواع ست های غیررسمی استفاده کنید. همچنین صورتی ارغوانی و صورتی هلویی ترکیب بسیار زیبا و شادی را در کنار رنگ زرد خلق می کنند. با ست کردن لباس رنگ زرد و صورتی بهار را به کمد لباستان بیاورید.

بیشتر بخوانید: ترکیب رنگ های زیبای صورتی در استایل

ست کردن لباس رنگ زرد با دو رنگ

یکی از ویژگی های خوب رنگ زرد این است که شما می توانید آن را با دو یا چند رنگ ست کنید. زمان آن رسیده که خلاقیت خود را به کار بگیرید و رنگ زرد را با رنگ های متفاوت ترکیب کنید. مثلا رنگ زرد با رنگ بنفش و قرمز را می توانید در کنار هم ست کنید، یک پیراهن چند رنگ با رنگ های متضاد بپوشید که رنگ زرد در میان آنها نقش مهم و زیادی داشته باشد.

منبع: فروشگاه اینترنتی کوهستانی




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2ojxl3

اخبار داغ