ست کردن رنگ سرخابی | بهترین ترکیب رنگ سرخابی برای لباس | ست لباس سرخابی

سرخابی رو همینقدر زیبا ست کن! | راهنمای ست کردن رنگ سرخابی

همانطور که از اسم سرخابی پیداست رنگیه بین آبی و سرخ که خیلی شاد و دلبره! ایده های ست کردن رنگ سرخابی رو یاد بگیرین و خوش پوش تر باشین!
سرخابی رو همینقدر زیبا ست کن! | راهنمای ست کردن رنگ سرخابی

 یکی از رنگ های مورد سلیقه خانم ها رنگ سرخابی است که امسال این رنگ در مانتوهای خاص و لاکچری نیز دیده شده و می توانید با رنگ های بسیاری آن را ست کنید. ست کردن رنگ سرخابی آن قدرها هم که فکر می کنید کار دشواری نیست! اگر در ست کردن رنگ سرخابی و پیدا کردن ترکیب رنگ های مناسب آن دچار تردید هستید ما شما را راهنمایی می کنیم تا بهترین گزینه ها را انتخاب کنید. در ادامه این بخش از سبک زندگی شما را با ایده های ست کردن رنگ سرخابی آشنا می کنیم!

سرخابی و سفید

این ترکیب را باید یک ترکیب برنده بدانیم زیرا رنگ سفید کمی از حرارت و شور رنگ سرخابی کم میکند و لطافت و روشنی به استایل شما اضافه میکند. یک شلوار سفید راسته و مانتو کتی سرخابی می تواند شما را به آنچه می خواهید برساند. پس نگران چه هستید؟

بیشتر بخوانید: ترکیب های رنگی تابستونی که بهم میان!

 

سرخابی و مشکی

ترکیب رنگ سرخابی و مشکی را کسانی انتخاب میکنند که می خواهند در عین وقار، کمی جسارت و اشتیاق در استایل خودشان داشته باشند. رنگ مشکی به عنوان رنگی که وقار و متانت را همراه شما میکند و تقریبا با هر رنگی هارمونی خوبی ایجاد میکنید و می تواند ست خوبی با سرخابی تشکیل دهد.اگر به دنبال یک استایل جذاب و شیک هستید این را امتحان کنید: مانتو جلوباز سرخابی + شلوار مشکی + کفش مشکی + اکسسوری های رنگ روشن

سرخابی و جین

حالا نوبت به کسانی است که می خواهند استایل اسپرت داشته باشند و یک شلوار جین گوشه کمدشان آویز دارند. چه شلوار راسته می پوشید و چه شلوار مام استایل یا بوت کات، شما می توانید یک استایل ایده آل با شلوار جین داشته باشید. علاوه بر استایل اسپرت می توانید برای داشتن یک استایل کژوال یا روزانه سراغ ترکیب جین و مانتو سرخابی بروید. البته فراموش نکنید جین در رنگ های تیره و روشن می تواند جزو انتخاب های شما باشد پس معطل نکنید.

بیشتر بخوانید: مکمل های رنگ زرد در یک استایل شیک و خاص!

سرخابی و طوسی

برخی افراد با شنیدن ست رنگ به یاد یک خانم با طیف رنگی یکسان یا مونوکروم می افتند اما این اشتباه است. گاهی اوقات باید در استایل خودتان تضاد ایجاد کنید تا زیبایی هر دو رنگ در کنار هم حفظ شوند. طوسی و سرخابی یکی از این تضاد رنگ هاست که می تواند استایل کژوال خوبی به شما ارائه دهد.

سرخابی و رنگ های پاستلی

چند سالی است رنگ های پاستلی بین تینجرها ترند شده است و کم کم دارد جای خودش را بین خانم های بالغ تر باز میکند. این رنگ ها هم مثل طوسی می تواند در داشتن یک استایل کژوال به شما کمک میکند.

سرخابی و سبز

از نظر طیف رنگی سبز را باید مکمل رنگ سرخابی در دایره رنگ ها دانست و البته که در ظاهر هم بسیار ترکیب زیبایی ایجاد میکند. اگر محیط کاری صمیمانه یا یک دورهمی دوستانه در پیش دارید از نظر جنتامگ بهترین انتخاب یک مانتو سرخابی به همراه کیف یا شال سبزرنگ و رگه های سفید است. اگر میخواهید بی نقص باشید یک کفش اسپرت استایل شما را کامل میکند.

بیشتر بخوانید: این ترکیب رنگ های قرمز بهت یه استایل خاص و خفن میده!

نتیجه گیری

اگر میخواهید برای پوشیدن مانتو سرخابی به دنبال رنگ های مکمل و ست مانتو سرخابی هستید پیشنهاد میکنیم این رنگ ها را انتخاب کنید:

  • سفید
  • مشکی
  • جین
  • طوسی
  • پاستلی

منبع: ساتیشو




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2ov6g3

اخبار داغ