ست کردن شلوار بگ | استایل کردن شلوار بگ | استایل شلوار بگ با کت | با شلوار بگ چه لباسی بپوشم

شلوار بگ رو با چی ست کنم؟! | جذاب ترین ایده های استایل با شلوار بگ

شلوار بگ یکی از شلوارهای ترند و محبوب تو یکی دو سال اخیر هست که به خوبی تو قلب طرفدارهاش جا باز کرده! ایده های استایل با شلوار بگ رو اینجا بهتون یاد میدیم.
شلوار بگ رو با چی ست کنم؟! | جذاب ترین ایده های استایل با شلوار بگ

اگر از استایل‌ های جسورانه و خاص خوشتان می‌ آید یا به دنبال لباس‌ های فوق‌ العاده راحت اما زیبا هستید؛ ایده های استایل با شلوار بگ را یاد بگیرید! در استایل با شلوار بگ می‌ توانید، حتی ساده‌ ترین لباس‌ های کمد خود را چشم گیر و جذاب نشان دهید. در ادامه این بخش از سبک زندگی ایده های استایل با شلوار بگ را به شما نشان می دهیم!

ترکیب ترنچ کت و شلوار بگ

شلوار بگ را با آیتم‌هایی‌ مثل ترنچ ‌کت، ست کنید. برای ایجاد زیبایی بیشتر، این شلوارها را با یک جفت کتانی و کیف کراس‌بادی خوشگل، ترکیب کنید. رنگ‌های روشن‌تر یا آبی کلاسیک، گزینه‌های جذاب خصوصا برای روزهای بهاری هستند. از اکسسوری‌هایی مثل عینک آفتابی، روسری و جواهرات ظریف برای کامل کردن این استایل شیک و ساده استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: دامن شلواری رو با چی ست کنم؟! 

استایل کلاسیک با شلوار بگ فاق‌ بلند

شلوار بگ‌های فاق‌بلند، امتحان خود را پس داده‌اند و قرار نیست به این زودی‌ها از صحنه‌ی مد محو شوند. به سراغ شلوارهای جین گشاد فاق‌بلند بروید تا پاهای شما را کشیده‌تر و قد شما را بلندتر نشان دهند. برای تکمیل این استایل، می‌توانید از یک کمربند زیبا، صندل‌های پاشنه‌بلند رنگ ‌نود و یک تی‌شرت یا بلوز استفاده کنید. کمربند را با دقت انتخاب کنید؛ مثلا کمربندهای چرمی نازک یا مدل‌های زنجیری، گزینه‌های خوبی هستند. همچنین می‌توانید این لباس را با کت چرمی کوتاه هم ست کنید.

بیشتر بخوانید: شلوارهای بهاری و تابستانی ترند 2024؛ که خیلی به کارتون میان + عکس

استایل با شلوار بگ پارچه‌ای برای ساحل

شلوار بگ پارچه‌ای، یکی از آیتم‌های محبوب برای استایل ساحلی است. این شلوارها راحت و خنک هستند و با انواع لباس‌ها و اکسسوری‌ها ست می‌شوند. برای این ست یک شلوار بگ پارچه ای روشن با تاپ یا تی‌شرت سفید و شومیز بلند رنگ روشن به همراه صندل تخت ساده را با هم ترکیب کنید. به‌عنوان اکسسوری از کلاه حصیری، عینک آفتابی بزرگ و جواهرات ظریف استفاده کنید. این ترکیب تابستانی راحت و جذاب، برای یک روز آفتابی، عالی است.

استایل خیابانی با شلوار بگ پاره

ترکیب لباس رنگ سیاه و سفید با شلوار بگ پاره، یک استایل شیک و جذاب، ایجاد می‌کند. این ترکیب رنگ همیشه مد است و با انواع لباس‌ها و اکسسوری‌ها ست می‌شود. برای ایجاد این استایل، می‌توانید از یک تی‌شرت یا پیراهن سفید ساده با یک شلوار بگ پاره مشکی استفاده کنید؛ این ست ساده و درعین‌حال جذاب است و همچنین برای موقعیت‌های مختلف از روزمره تا دورهمی‌های صمیمانه استفاده می‌شود.

اگر می‌خواهید استایل خود را کمی جسورانه‌تر کنید، از یک تی‌شرت یا پیراهن مشکی دارای طرح‌های شلوغ با یک شلوار بگ پاره، استفاده کنید. این ست برای موقعیت‌های غیررسمی بسیار مناسب‌ است.

استایل مونوکروم و شیک با شلوار بگ سفید

استایل‌های تک‌رنگ، ابزار مخفی استایلیست‌ها برای شیک‌تر نشان دادن هرنوع لباسی هستند. در مرحله‌ی اول، یک شلوار بگ سفید انتخاب کنید و آن را با لباس‌های تک‌رنگ، مثل تی‌شرت یا شومیز سفید، ست کنید تا استایلی بی‌دردسر و زیبا خلق کنید. در آخر با استفاده از یک صندل بندی پاشنه‌دار، این استایل را تکمیل کنید. این ترکیب، خصوصا برای فصل تابستان، در مهمانی‌های کوچک یا دورهمی‌های نیمه‌رسمی، بسیار مناسب است. استفاده از یک کت سفید در روزهای خنک، باعث کاربردی بودن این ترکیب، حتی در فصل‌های بهار یا پاییز خواهد بود.

ترکیب تی‌ شرت و شلوار بگ روشن

ترکیب تی‌شرت سفید آستین‌بلند و شلوار بگ روشن، یک استایل راحت و شیک است. مثل همیشه برای استایل‌های غیررسمی، می‌توانید یک جفت کتانی خاص، بپوشید. همچنین برای استایل‌های رسمی‌تر، یک کت چرم و کفش‌های پاشنه‌بلند را به این ترکیب اضافه کنید. به خاطر بسپارید، کمربند، بهترین اکسسوری برای این نوع استایل است.

برای انتخاب شلوار بگ، به رنگ و جنس آن توجه کنید. به‌طورکلی، رنگ‌های روشن‌تر برای استایل‌های کژوال و رنگ‌های تیره‌تر برای استایل‌های رسمی‌ مناسب‌ هستند؛ اما رنگ آبی روشن یا کرم انتخابی مطمئن و زیبا برای اکثر موقعیت‌ها محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: صندل رو با چه شلواری ست کنم؟

ترکیب شلوار بگ و کت بلیزر

شلوار بگ با کت بلیزر، یک ترکیب شیک و عالی است. به سراغ کت بلیزرهای ساده و بدون طرح بروید تا با شلوار بگ خود به‌راحتی ست کنید. با انتخاب کت بلیزرهای فیت و اندامی که متناسب با شلوار بگ هستند، تعادل را در استایل خود برقرار کنید. بهتر است، رنگ کت بلیزر را هماهنگ با شلوار بگ خود انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید استایل خود را کمی رسمی‌تر کنید، می‌توانید از یک پیراهن یا بلوز یقه‌دار، زیر کت بلیزر خود استفاده کنید؛ اما اگر علاقه دارید استایل خود را کمی اسپرت‌ نشان دهید، از یک جفت کتانی به همراه یک تی‌شرت ساده زیر کت بلیزر خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید از کت بلیزر نازک، برای فصل‌های گرم‌تر سال استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: ترندهای شلوار 2024، که در استایل زنان خوش تیپ زیاد می بینید! + عکس

منبع: دیجی کالا




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4j5d7z

اخبار داغ




دیدگاه ها


5 ماه پیش

این مدل شلوار مدل راسته گشاد هستش نه بگی .،مدل بگی دمپایی تنگ میشه وبالاش گشاده،،