گیاهان آپارتمانی کادویی | معرفی گیاه طبیعی برای هدیه | گل آپارتمانی برای هدیه دادن | گیاه مناسب هدیه

5 تا از بهترین گیاهان آپارتمانی مخصوص هدیه دادن + عکس

گیاهان آپارتمانی چند ساله، بهترین گزینه در انتخاب یک هدیه ماندگار هستند. با ما همراه باشید تا گیاهان مناسب هدیه رو بهتون معرفی کنیم.
5 تا از بهترین گیاهان آپارتمانی مخصوص هدیه دادن + عکس

از اونجایی که الان همه دوست دارن یکی از گیاهان آپارتمانی مخصوص خودشون رو داشته باشن؛ گیاهان آپارتمانی بهترین هدیه برای این افراد به حساب میان و میتونین با خرید یکی از گیاهان آپارتمانی حسابی خوشحالشون کنین. حالا سوال اینه که چه نوع گیاهان آپارتمانی برای هدیه دادن مناسب است؟

ده نمونه از گیاهان آپارتمانی مقاوم و زیبا، مناسب برای هدیه

پتوس یا پوتوس: گیاهی مقاوم، زیبا و سریع الرشد است. گیاه پتوس، گیاهی رونده است که برخی آن را در محیط کار یا حتی اتاق خواب نگهداری می‌کنند. علت این است که گیاه پتوس جز گیاهان تصفیه هوا محسوب می‌شود و در دفع سموم موجود در هوا مانند: بنزن، فرمالدئید و زایلن موثر است. برای انتخاب گیاه پتوس جهت هدیه دادن، از سالم بودن برگ‌ها و عدم وجود آفت روی برگ‌ها و ساقه گیاه، مطمئن شوید.

بیشتر بخوانید: 4 گیاه آپارتمانی درختی که خونه رو زیبا می کنن! + عکس

سعی کنید از گلدان‌های پهن و دهنه گشاد استفاده کنید. گلدانی که قابلیت آویز کردن دارد، مناسب‌تر است. برخی از گیاهان پتوس، به وسیله یک چوب خزه دار در مرکز گلدان، به شکل ستون تزئین شده‌اند. در این مورد حتما در هنگام جابه جای گلدان دقت کنید تا مبادا چوب مرکزی تکان نخورد. می‌توانید گلدان این گیاه را جهت هدیه دادن، با کاغذ کادو، ربان رنگی و یا پاپیون تزئین کنید.

سانسوریا: یکی از مقاوم‌ترین و متنوع‌ترین گیاهان آپارتمانی است. این گیاه به کم آبی، نور کم، عدم رطوبت و تغیرات شدید دمایی، بسیار مقاوم است. عمر طولانی و ظاهر مدرن گیاه، باعث شده است تا همیشه مورد انتخاب طراحان دکوراسیون داخلی قرار بگیرد. گیاه سانسوریا در رنگ‌ها، اندازه‌ها و شکل‌های مختلف، قابل تهیه است. بهتر است بدانیم، این گیاه در جدول گیاهان تصفیه هوای محیط قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: گیاهان آپارتمانی خوش عطر رو بشناسین + عکس

برای ارقام بلند سانسوریا بهتر است گلدان‌های استوانه‌ای را مد نظر قرار دهیم، چرا که این شکل از گلدان‌ها، جلوه بهتری به گیاه می‌دهند. سانسوریا‌های کوتاه را در گلدان‌های کروی با دهانه گشاد بکارید. این گلدان‌ها، فضا را برای تولید پاجوش‌های دیگر فراهم می‌کند. برای تزئین گلدان، از کاغذ کادو و انواع پاپیون و ربان می‌توان استفاده کرد.

گندمی یا عنکبوتی: گیاه عنکبوتی جز گیاهان مقاوم و ماندگار است. این گیاه برای افراد مبتدی در نگهداری از گیاهان آپارتمانی مناسب است. این گیاه را می‌توان به صورت آویز از سقف یا روی میز بلند یا پایه نگهداری کرد. گیاه گندمی نیز جز گیاهان تصفیه هوا است. بیشتر افراد برای گیاه گندمی از گلدان‌های آویز به رنگ سفید استفاده می‌کنند. برای هدیه دادن این گیاه می‌توانید یک کارت پستال را در میان برگ‌ها قرار دهید. همچنین به شاخه‌های آویزان گیاه که حامل جوانه‌های تکثیر است، می‌توانید وسایل کوچک و سبک رنگی از جنس کاغذ بچسبانید.

زامیفولیا: برای انتقال انرژی مثبت و احساس خوب به عزیزانتان، گیاه ماندگار و مقاوم زامیفولیا را پیشنهاد می‌کنم. این گیاه همیشه سبز، مناسب برای اداره، هتل، دانشگاه و محیط آپارتمان است. زامیفولیا به کم آبی و نور کم مقاوم است. زیبایی این گیاه، به شکل ساقه‌ها و نوع گلدان بستگی دارد. مردم با سلیقه جنوب کشور برای هدیه دادن گیاه خود، آن را درون سبد‌های حصیری ساخته شده از برگ‌های درخت خرما قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: گیاهان آپارتمانی که جلوی چشم زخم رو میگیرن! + عکس

امروزه خوشبختانه این صنعت بار دیگر رونق گرفته و در جای جای کشور، حتی از طریق سایت‌های اینترنتی می‌توان سبد‌ها و زنبیل‌های حصیری را تهیه کرد. گلدان‌های حصیری برای تزئین گیاه زامیفولیا بهترین انتخاب است.

آگلونما: این گیاه به همیشه سبز چینی معروف است. در برابر کم آبی و نور کم به خوبی مقاوم است. یکی از ویژگی‌های مهم آن، زیبایی برگ‌ها، فرم متراکم گیاه و تنوع در آن است. جابه جایی آن بسیار آسان است و به بهترین شیوه می‌توان گلدانش را کادو پیچ کرد. گلدان‌های سفید یا کرم به زیبایی گیاه می‌افزایند.

منبع: فرارو




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4v5k5j

اخبار داغ