روش های خوش عطر شدن برنج | خوش عطرشدن برنج با زیره

ترفند خوش عطر شدن برنج | اینجوری بوی برنج کل ساختمونو برمیداره!

در این مطلب میخواهیم یه ترفند بهتون یاد بدیم که باعث میشه پیش چارتا آدم مثل یه کدبانوی واقعی به نظر بیاریید و اون ترفند خوش عطر شدن برنج هست، پس در ادامه با ما همراه باشید.
ترفند خوش عطر شدن برنج | اینجوری بوی برنج کل ساختمونو برمیداره!

یکی از بهترین راه های خوش عطر شدن برنج افزودن سبزی های معطر در موقعی که برنج داره میپزه هست. این روش خوش عطر شدن برنج جوری به برنج شما عطر و بو میبخشه که با خودتون میگید چرا این کار رو زودتر یاد نگرفتم همچنین این موضوع باعث میشه که برنج شما موقع سرو هم ظاهر زیباتر و بهتری داشته باشه بنابراین موقع آبکش کردن برنج و یا وقتی به شکل کته اون رو گذاشید یه مقدار از سبزیجاتی مثل گشنیز، ریحون خرد شده، برگ سیر و نعنا به برنجتون اضافه کنید و منتظر وایسید که بوش همه جا رو فرا بگیره. همچنین این رو هم اضافه کنیم که برای درست کردن باقالی پلو و یا شوید پلو در صورتی که میخواهید خوش عطر بشه میتونید از گل محمدی خشک و یا زعفرون دم کرده استفاده کنید. با ما همراه باشید تا این روش های خوش عطر شدن برنج رو یاد بگیرین.

با زیره برنجتون رو خوش عطر کنید

یکی دیگه از راه هایی که با استفاده از اون میتونید برنجتون رو حسابی خوش عطر بود کنید طوری که بوش کل ساختمون رو برداره استفاده کردن از ادویه های معطر هست که در این بین یکی از اون ها زیره ی سیاهه یعنی شما میتونید موقع پختن برنجتون یه مقدار کم از این ماده رو به اون اضافه کنید و خودتون با دماغ خودتون شاهد باشید که چه عطر و بوی فوق العاده ای از برنجتون به مشام میرسه طوری که هر کسی رو مدهوش خودش کنه. 

بیشتر بخوانید: بوی سوختگی برنج رو با این ترفند تو 5 دقیقه از بین ببر!! + آموزش

همچنین این رو هم اضافه کنیم که به علت طبع کرم ی که برنج داره و خواص زیره هم برای بدن بسیار زیاده شما میتونید در این روش ساده، هم مواد مغذی به بدنتون برسید و هم از میل کردن برنجتون لذت ببرید.

برای خوش عطر و خوش طعم شدن برنجتون از آب مرغ و یا گوشت استفاده کنید

مسلما الان که در حال خوندن این مقاله هستید براتون سواله که چطور یه برنج خوشمزه تر داشته باشیم که خب ما در این بخش میخواهیم به این سوال یه جواب بی نهایت قطعی بدیم و اون اینه که در صورتی که مایل هستید که برنج شما خوش عطر و طعم بشه و بوش کل خونه رو برداره میتونید موقعی که دارید اون رو میپزید به جای این که از آب استفاده کنید از آب گوشت و یا آب مرغ برای این منظور بهره بگیرید. البته که باید دقت کنید که اون رو باید به درستی از فیلتر و صافی رد کنید تا یه وقت تیکه های مرغ و یا گوشت داخلش نباشن. این رو هم بگیم که این روش برای کته عالیه و از اونجا که آب مرغ و یا گوشت یه مقدار چربی توی خودش داره دیگه لازم نیست که داخل اون روغن بریزید.

منبع: شایا نیوز




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4v5web

اخبار داغ