پلو با تن ماهی | طرز تهیه پلو با تن ماهی | روش پخت جدید پلوی تن ماهی

ترفند طلایی درست کردن غذا با کنسرو تن ماهی! | جدید ترین رسپی پلو با تن ماهی

پلو با تن ماهی از خوشمزه ترین و ساده ترین غذاهایی است که می شود درست کرد، حالا ما در این مطلب به بررسی روش جدیدی از درست کردن این غذای خوشمزه پرداخته ایم. امیدواریم که لذت ببرید.
ترفند طلایی درست کردن غذا با کنسرو تن ماهی! | جدید ترین رسپی پلو با تن ماهی

سبک زندگی: تنوع غذا برای خانم ها از سخت ترین کارهاست. غذا درست کردن با کنسرو همیشه از راحت ترین کارها بوده است اما آیا تا به حال همین غذای ساده با کنسرو را با خلاقیت درست کرده اید؟ پلو با تن ماهی یک نوع پلوی مخلوط بسیار خوشمزه است که روش های پخت متنوعی دارد، جدیدترین روش طرز تهیه پلو با تن ماهی را بلد هستید؟! در ادامه این بخش از سبک زندگی به بررسی یک رسپی جدید و متفاوت پلو با تن ماهی پرداخته ایم.

مواد لازم برای تهیه پلو با تن ماهی

  • برنج: 2 پیمانه
  • پیاز: 2 عدد
  • کنسرو تن ماهی: 1 عدد
  • گوجه: 1 عدد
  • پنیر پیتزا: 100 گرم
  • تخم مرغ: 2 عدد

طرز تهیه پلو با تن ماهی 

1.ابتدا قابلمه را تا نصفه پر کنید و به اندازه ذائقه‌تان در آب نمک بریزید و اجازه دهید به جوش برسد. وقتی آب به جوش رسید برنجی که قبلا شسته اید را به آب اضافه کنید و اجازه دهید مانند برنج کته بپزد و به اصطلاح برنج را زنده آبکشی نکنید! میتوانید به برنج سبزی یا شوید هم اضافه کنید.

2. سپس 2 عدد پیازمان را خورد کرده و با مقدار کمی روغن ( به انتخاب خودتان روغن سرخ کرده، روغن زیتون یا روغن کنجد استفاده کنید ) در ماهیتابه تفت می دهیم. 

3. حتما یادتان باشد کنسرو ها را 20 دقیقه قبل از استفاده در آب و بر روی گاز بگذارید بجوشد. کنسرو تن ماهی ای که 20دقیقه بر روی گاز جوشیده را روغنش را گرفته و به پیازهایی که طلایی شده اند اضافه کنید و کمی تفت دهید. به موادی که درست کردید بسته به ذائقه ای که دارید ادویه بزنید. ادویه های پیشنهادی ما پودر پیاز ، فلفل سیاه، کمی پودر پاپریکا و مقدار کمی نمک است زیرا تن ماهی خودش نمک زیادی دارد و یادتان باشد که نمک زیادی مضر است.

4. حالا برنجی که کامل پخته شده را با موادی که روی گاز درست کردید داخل یک کاسه بریزید و کاملا مخلوط کنید.

5. یک ظرف پیرکس مخصوص فر یا ماکروفر را برداشته، کف آن را مقداری روغن بزنید جوری که حتی دیواره های ظرفتان به رون آغشته شود در غیر این صورت غذا به ظرفتان می چسبد.

6. حالا مخلوطی که در کاسه آماده کردید را تمیز و مرتب در ظرف پیرکس بریزید .

7. گوجه هایتان را نصف کنید و به یک اندازه برش بزنید و روی مخلوط برنج و تن ماهی در روی ظرف بچینید.

8. حالا وقت این است که پنیر پیتزا را اضافه کنید. پنیر پیتزا را به یک اندازه روی همه‌ی موادتان پخش کنید و ظرفتان را به مدت 15 دقیقه داخل فر 180 درجه بگذارید. 

نوش جان!




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4v8wp2

اخبار داغ