طرح کاغذ دیواری | مدل های کاغذ دیواری | انتخاب کاغذ دیواری

جدیدترین طرح های کاغذ دیواری برای تغییر دکوراسیون خانه + عکس

شما می توانید برای تغییر دکوراسیون خانه، طرح کاغذ دیواری مناسب خود را انتخاب و نصب نمایید!
جدیدترین طرح های کاغذ دیواری برای تغییر دکوراسیون خانه + عکس

کاغذ دیواری یکی از گزینه هایی است که می تواند دکوراسیون خانه شما را به کلی تغییر دهد. اما انتخاب طرح کاغذ دیواری هم شرایط خودش را دارد. مثلا باید ببینید که دکوراسیون و تنالیته رنگی کلی خانه شما به چه صورت است و بعد طرح کاغذ دیواری متناسب با آن را انتخاب کنید. در ادامه این بخش از سبک زندگی جدیدترین طرح کاغذ دیواری را به شما معرفی کرده ایم.

کاغذ دیواری پتینه

یک ایده کاغذ دیواری پذیرایی طرح پتینه است. اگر از استایل دکوراسیون قدیمی لذت می‌برید طرح پتینه حتما برایتان جذاب خواهد بود. کاغذ دیواری پتینه با طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی ارایه می‌شود. بعضی از طرح‌های پتینه به اتاق پذیرایی شما حس قدیمی و اصیل بودن می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اصول انتخاب کاغذ دیواری برای پذیرایی کوچک + به روزترین طرح ها

کاغذ دیواری طرح گل یا گلدار

ایده کاغذ دیواری گل و برگ از جمله طرح‌هایی است که مورد استقبال بسیاری از مردم قرار دارد. با تنوع گل‌ و برگ و رنگ‌های مختلف آن می‌توانید این طرح را با سبک‌های مختلف دکوراسیون خانه خود هماهنگ کنید. از طرح‌های ملایم و لطیف می‌توانید برای کل اتاق پذیرایی خود استفاده کنید و طرح‌های شاد و خاص را می‌توانید روی یک یا دو دیوار استفاده کنید تا جذابیتی بی‌همتا به محیط بدهد.

کاغذ دیواری طرح بتنی

یک ایده کاغذ دیواری پذیرایی استفاده از طرح‌های بتنی است. این طرح‌ مدرن است و برای مبلمان سبک مدرن و مینیمال مناسب است. طرح بتن رنگ خنثایی دارد و به همین دلیل به راحتی با رنگ‌های دیگر مثل مبلمان قرمز، زرد، سبز، مشکی و سفید ست می‌شود. طرح بتن مدرن، بتن هندسی و بتن سیمانی از جمله طرح‌های کاغذ دیواری بتنی هستند.

کاغذ دیواری طرح هندسی 

طرح کاغذ دیواری مدرن هندسی از جمله طرح‌هایی است که برای ایده کاغذ دیواری پذیرایی استفاده می‌شود. طرح‌های هندسی را می‌توانید بر روی یک دیوار خاص استفاده کنید تا جلوه بیشتری داشته باشد. همچنین اگر طرح هندسی رنگ و فرم ملایمی داشته باشد می‌توانید آن را بر روی همه دیوارها استفاده کنید.

رنگ و طرح این نوع کاغذ دیواری را می‌توانید با رنگ فرش و مبلمان پذیرایی ست کنید و از هماهنگی آنها لذت ببرید. طرح‌های هندسی متنوع هستند مثلا طرح هندسی مدرن، هندسی کلاسیک، هندسی پتینه و هندسی سه بعدی از جمله انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. مثلا اگر مبلمان شما ساده است می‌توانید از کاغذ دیواری هندسی استفاده کنید و با کوسن طرح هندسی ست کنید.

بیشتر بخوانید: چجوری خودمون کاغذ دیواری نصب کنیم؟

منبع: مجله خوگر




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4y9om3

اخبار داغ