ست کردن سبز یشمی | ترکیب رنگ سبز یشمی در استایل | استایل کردن سبز یشمی

با سبز یشمی، همینقدر زیبا ست بزن! | مکمل های زیبای سبز یشمی

رنگ سبز یشمی یکی از رنگ‌ های محبوب بین خانم‌ ها و آقایون هست، پس بهتره ایده های ست کردن سبز یشمی رو یاد بگیرین!
با سبز یشمی، همینقدر زیبا ست بزن! | مکمل های زیبای سبز یشمی

فصل‌ های تابستان و زمستان بهترین فصل‌ ها برای استایل کردن رنگ سبز یشمی هستند. استفاده از این رنگ، محدودیت سنی ندارد و حتی از سبز یشمی در لباس کودکان هم می‌ شود استفاده کرد. ست کردن رنگ سبز یشمی آن قدرها هم که فکر می کنید کار دشواری نیست! اگر ست کردن رنگ سبز یشمی را بلد نیستید، ما شما را راهنمایی می کنیم تا بهترین گزینه ها را انتخاب کنید. در ادامه این بخش از سبک زندگی شما را با ایده های ست کردن رنگ سبز یشمی آشنا می کنیم!

رنگ یشمی با سفید

اجازه دهید قبل از هر چیز به سراغ رنگ سفید برویم. سفید یک رنگ اصلی است و به راحتی با رنگ‌های دیگر ست می‌شود. ست کردن رنگ یشمی با سفید، ترکیبی زنده و انرژی‌بخش به وجود می‌آورد. این ست بیشتر برای محافل دوستانه مناسب است.

رنگ یشمی با مشکی

اگر به ترکیب رنگ‌های تیره علاقمندید، مشکی رنگ مناسبی برای ست کردن با سبز یشمی است. شما می‌توانید یک مانتوی سبز یشمی را با شلوار و کیف مشکی بپوشید و یک استایل خاص و شیک داشته باشید.

بیشتر بخوانید: آبی رو با چه رنگ هایی ست کنم بهم بیاد؟!

رنگ یشمی و زرد

رنگ سبز یشمی در کنار طیف رنگ زرد، مثل رنگ لیمویی و طلایی، ترکیبی بسیار فوق العاده می‌سازد. ترکیب این رنگ در کنار طلایی، یک ست بسیار شیک و خاص برای لباس‌های مجلسی زنانه است.

سبز یشمی و قهوه‌ای

در این ست زیبا طبیعت الهام‌بخش ما است. شما می‌توانید رنگ سبز یشمی را در کنار طیف‌های مختلف رنگ قهوه‌ای قرار دهید و ست لباس‌های بسیار زیبا و خاص داشته باشید. رنگ سبز یشمی در کنار رنگ کرم هم بسیار زیبا و چشم‌نواز خواهد بود.

یشمی و آبی

شاید تصور کنید که این دو رنگ سرد در کنار هم زیبا نیستند؛ اما باید بگوییم که اشتباه می‌کنید. شما می‌توانید یک مانتوی سبز یشمی را با یک شلوار جین آبی روشن بپوشید.

رنگ سبز یشمی با طیف‌های رنگ‌ سبز

یشمی با سایر رنگ‌های موجود در طیف سبز به خوبی ست می‌شود. سبز یکی از رنگ‌های مناسب برای استایل مونوکروم است؛ پس شما می‌توانید با استفاده از لباس‌های سبز تیره و روشن یک تیپ شیک داشته باشید.

رنگ یشمی با نارنجی و قرمز

نارنجی و قرمز هم به خوبی با این رنگ ست می‌شوند؛ اما اگر دوست دارید در تیپ‌تان بیشتر رنگ یشمی خودنمایی کند بهتر است اکسسوری‌هایی مانند کیف و کفش را نارنجی یا قرمز انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: سرخابی رو همینقدر زیبا ست کن! 

ست خاکستری و صورتی با یشمی

از دیگر رنگ‌هایی که به خوبی با این رنگ سبز تیره ست می‌شوند باید به خاکستری و صورتی اشاره کنیم

منبع: ایده آل مگ




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/27b9n3

اخبار داغ