خواص انگور برای لاغری | کاهش وزن با انگور

انگور رو اینجوری بخوری لاغرت می کنه! | بهترین زمان مصرف انگور برای لاغری

مصرف انگور برای لاغری تا حدی موثر است. این میوه سرشار از ویتامین، مواد مغذی و مواد معدنی است که علاوه بر فواید زیادی که برای سلامتی کلی بدن دارد، به کاهش وزن نیز کمک می کند.
1403/05/23 19:00
انگور رو اینجوری بخوری لاغرت می کنه! | بهترین زمان مصرف انگور برای لاغری

بهترین زمان مصرف انگور برای لاغری چه موقع است؟ هیچ زمان خاصی برای خوردن انگور برای لاغری وجود ندارد. هر زمان که تمایل دارید می توانید به اندازه یک فنجان انگور میل کنید. پس از خوردن این میوه متوجه می شوید که شما را طی مدت طولانی سیر نگه می دارد. اگر به هدف انگور برای لاغری میل می کنید، می توانید هر طور که مایلید به بخشی از رژیم لاغری خود اضافه کنید. برای شما توضیح می دهیم که مصرف آن در هر زمان چه اثراتی می تواند داشته باشد:

صبح

انگور مکملی عالی برای مصرف صبحانه است؛ زیرا می تواند به افزایش انرژی شما کمک کند. به دلیل فیبری که در انگور وجود دارد به افزایش احساس سیری کمک می کند.

علاوه بر این باعث بهبود متابولیسم بدن می شود. با توجه به اینکه بیشترین میزان حساسیت به انسولین هنگام صبح است، بهتر می توانید قند موجود در انگور را متابولیزه کنید.

بیشتر بخوانید: اسموتی انگور با 3 طعم مختلف + طرز تهیه

عصر

اگر این میوه برای عصرانه در نظر بگیرید، قطعا به جلوگیری از مصرف مواد غذایی بی ارزش و فراوری شده جلوگیری می کند. فیبر و آبی که در این میوه وجود دارد، به سیر نگه داشتن شما تا وعده بعدی کمک می کند.

شب

خوردن یک فنجان انگور هنگام شب به احساس سیری طی مدت طولانی کمک می کند و مانع پرخوری و مصرف غذاهای ناسالم در نیمه شب می شود. علاوه بر این به کنترل وزن و سلامت کلی بدن کمک خواهد کرد.

آیا مصرف انگور برای لاغری مفید است؟

میوه نوعی مکمل توصیه شده برای هر رژیم غذایی سالمی است، به خصوص افرادی که قصد کاهش وزن دارند. انگور تنها به دلیل کالری کمی که دارد توصیه نمی شود. در حقیقت این میوه سرشار از رسوراترول است، نوعی آنتی اکسیدان که به کاهش وزن در افراد چاق کمک می کند.

چندین مطالعه ای که در این باره انجام گرفته نشان داده است که رسوراترول به کاهش احتمال خطر مرتبط با متابولیک مانند مقاومت به انسولین کمک می کند.

انگورهای تیره تر حاوی پلی فنول به نام الاژیک اسید هستند، این ترکیب به چربی سوزی و کاهش عوارض ناشی از چاقی کمک می کند.

این میوه با میزان آب زیادی که دارد باعث می شود که فرد با مصرف مقداری انگور احساس سیری داشته باشد. علاوه بر این به هیدراته نگه داشتن بدن و بهبود متابولیسم نیز کمک می کند.

بیشتر بخوانید: چرا قبل از خواب شیره انگور بخوریم؟!

علاوه بر این فیبر موجود در این میوه به احساس سیری کمک می کند و روند هضم غذا را کند خواهد کرد. فیبر موجود در انگور به رشد باکتری های سالم در روده حمایت می کند و هضم و متابولیسم را بهبود خواهد بخشید.

منبع: دکتر باقری




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2lwww6

اخبار داغ