بهترین روغن برای موهای خشک و وز | روغن های گیاهی برای ابریشمی شدن مو | روغن تراپی مو برای رفع وزی

این روغن های گیاهی، برای موهای وز و خشک معجزه می کنند!

وقتی صحبت از درمان موهای ضعیف، خشک و شکننده می‌ شود؛ روغن‌ تراپی یک گزینه رایج و البته تأثیرگذار است. با بهترین روغن های گیاهی برای رفع وزی مو همراه ما باشید!
این روغن های گیاهی، برای موهای وز و خشک معجزه می کنند!

وز شدن موها، مشکلی است که خیلی از خانم ها و آقایان با آن درگیر هستند و به دلایلی مختلفی می تواند ایجاد شود. استفاده از روغن های گیاهی برای رفع وزی مو راهکار مناسبی برای این دسته از افراد است. استفاده از روغن های گیاهی برای رفع وزی مو با افزایش اسیدهای چرب، آنتی اکسیدان، مواد معدنی و غیره موهایی درخشان و سالم برای شما به ارمغان بیاورد. در ادامه این بخش از سبک زندگی با بهترین روغن های گیاهی برای رفع وزی مو آشنا شوید!

1.روغن آرگان

امروزه کمتر کسی وجود دارد که از خواص روغن آرگان برای مو خبر نداشته باشد. این روغن گیاهی، به دلیل داشتن انواع ویتامین، مواد معدنی و آنتی اکسیدان از خشکی و وز شدن موها جلوگیری می کند. همچنین استفاده از آرگان دیگر فوایدی نظیر مراقبت از مو در برابر اشعه آفتاب، حفظ سلامت موها، جلوگیری از ایجاد موخوره، کم کردن آسیب حاصل از رنگ کردن های مداوم و... را برای شما به همراه دارد.

2.روغن نارگیل

روغن نارگیل از قدیم الایم عنوان بهترین روغن برای موهای خشک و وز را به خود اختصاص داده است. coconut oil با داشتن خواص آنتی اکسیدانی، کربوهیدرات، ویتامین، مواد معدنی و پروتئین در ساختار خود، موها را آبرسانی کرده و به تقویت آنها می پردازد. همچنین از دیگر فواید بی نظیر و خاص نارگیل، نفوذ آن به داخل تارهای مو بر خلاف دیگر روغن ها است که وز و خشکی آنها را به طور کلی از بین می برد.

بیشتر بخوانید: 16 راهکار طلایی برای افزایش رشد مو

3.روغن بادام تلخ

بادام تلخ با داشتن اسیدهای چرب امگا 9، ویتامین E و پروتئین به حفظ رطوبت، افزایش درخشندگی و حتی رشد مجدد موها کمک می کند. همچنین روغن بادام تلخ با از بین بردن سلول های مرده پوست سر و افزایش جریان خون، سر را تحریک کرده و از بروز مشکلات احتمالی و وز شدن موها جلوگیری می کند.

4.روغن کرچک

احتمالا تابحال نام کرچک را به عنوان بهترین روغن برای پرپشت شدن مو شنیده اید، اما باید بدانید این روغن برای کسانی که موهای خشک و وز دارند نیز بسیار مفید است. این دانه روغنی مفید، دارای خواص آنتی اکسیدانی، ویتامین E و پروتئین می باشد که موها را آبرسانی کرده، خشکی آنها را گرفته و موهایی براق، سالم  و بدون وز به شما هدیه می دهد.

بیشتر بخوانید: موخوره را با این 6 روغن از بین ببرید!

5.روغن زیتون

روغن زیتون سرشار از اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان است که با آبرسانی موها از خشکی، شکنندگی و وز شدن آنها جلوگیری کرده  و نام خود را در لیست بهترین روغن برای موهای خشک وارد می کند.

6.روغن پیاز

حتما تا الان فواید بی نظیر پیاز برای پوست و مو را شنیده اید؛ روغن پیاز نیز خواص زیادی برای تقویت موها، جلوگیری از خشکی و وز شدن آنها دارند. این محصول عنوان حالت دهنده طبیعی موها را داشته و با تغذیه و تنظیم ph  پوست سر، موهایی درخشان و سالم برای شما به ارمغان می آورد.

بیشتر بخوانید: روغن تراپی مو؛ معجزه ای برای تقویت مو که رو دستش نیست!

7.روغن آووکادو

اگر به دنبال داشتن موهایی سالم و خوش حالت هستید نیاز است چربی، مواد معدنی و آنتی اکسیدان کافی را به موهایتان برسانید که روغن آوودکادو با داشتن تمام این موارد، تبدیل به بهترین روغن برای موهای خشک و وز شده است. همچنین طبق تحقیقات انجام شده در سال 2012، میوه آووکادو منبع طبیعی بیوتین می باشد که موها را تقویت وبراق می کند.

8.روغن جوجوبا

اگر به دنبال داشتن موهایی نرم و ابریشمی هستید، از روغن جوجوبا غافل نشوید. این محصول با داشتن ویتامین های C، B، A، E و مواد معدنی روی و مس، ساقه موها را تقویت کرده و نرمی و لطافت را به آنها بر می گرداند.

منبع: کاج 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3n9lzv

اخبار داغ