معرفی گیاهان آپارتمانی آویز | گیاه آویز آپارتمانی | گل های آویز دار

5 تا از «گیاهان آپارتمانی آویز» برای تزیین و دکوراسیون منزل + عکس

امروز میخوام چند تا از زیباترین گیاهان آپارتمانی آویز رو بهتون معرفی کنم که جلو زیبایی به خونه تون می بخشه.
5 تا از «گیاهان آپارتمانی آویز» برای تزیین و دکوراسیون منزل + عکس

وقتی صحبت از تزیین دکوراسیون و طراحی داخلی آپارتمان شما با گیاهان سبز می شود، انواع گیاهان آپارتمانی آویز هم از نظر زیبایی شناسی و هم از نظر کاربردی، انتخابی محبوب هستند. گیاهان آپارتمانی آویز همه کاره نه تنها حس طبیعت را به فضای زندگی شما می بخشند، بلکه استفاده از فضای عمودی را نیز به حداکثر می رساند. با ما همراه باشید تا زیباترین گیاهان آپارتمانی آویز رو بهتون معرفی کنیم.

1: گیاه آویز آپارتمانی عنکبوتی

گیاه عنکبوتی آویزان که با نام علمی Chlorophytum comosum شناخته می شود، یک انتخاب کلاسیک برای آپارتمان نشینان است. این گیاه ارتجاعی که به خاطر برگ های راه راه سبز و سفید کمانی اش معروف است، یک تصفیه کننده عالی هوا است. سازگاری آن با شرایط نوری مختلف، آن را به گزینه ای ایده آل برای فضاهای مختلف در آپارتمان شما تبدیل می کند. گیاه عنکبوتی آویزان چه در یک گلدان معلق یا در یک قفسه بلند قرار گیرد، حس طراوت را به هر اتاقی می بخشد.

بیشتر بخوانید: گیاهان آپارتمانی مینیاتوری مخصوص آپارتمان های نقلی + عکس

2: گیاه پوتوس؛ زیبا با برگ های همیشه سبز

گیاه پوتوس یا پتوس که به عنوان Epipremnum aureum نیز شناخته می شود، به خاطر برگ های خیره کننده و قلبی شکل و انگورهای دنباله دارش مشهور است. ایده آل به عنوان یک گیاه آویز آپارتمانی، این زیبایی کم تعمیر و نگهداری در شرایط نوری مختلف رشد می کند و آن را به گزینه ای عالی برای آپارتمان هایی با نور خورشید متفاوت تبدیل می کند. ویژگی‌های تصفیه‌کننده هوا و انعطاف‌پذیری آن، آن را در میان علاقه‌مندان تازه کار و با تجربه گیاهان مورد علاقه قرار می‌دهد و جذابیتی همیشه سبز به فضای زندگی شما می‌بخشد.

بیشتر بخوانید: گیاهان آپارتمانی مخصوص هدیه + عکس

3: گیاه سنسیو یا رشته مروارید

گیاه سنسیو که معمولاً به عنوان رشته مروارید شناخته می شود، یک گیاه آویزان منحصر به فرد است که با رشته های آبشاری برگ های مهره مانند خود را مجذوب خود می کند. ظاهر متمایز و طبیعت دنباله دار آن را به یک انتخاب برجسته برای دکوراسیون آپارتمان تبدیل کرده است. این گیاه که در نور روشن و غیرمستقیم رشد می کند، افزودنی زیبا برای قفسه ها یا گلدان های آویزان است. یاد بگیرید که چگونه از این نمونه جذاب مراقبت کنید تا جذابیت زیبایی منزل خود را افزایش دهید.

4: گل دم روباهی اسپاراگوس

سرخس دم روباهی که با نام علمی Asparagus densiflorus ‘Myersii’ شناخته می شود، افزودنی فریبنده برای هر مجموعه گیاهی داخلی است، به ویژه برای کسانی که به دنبال ظرافت و منحصر به فرد بودن دکوراسیون آپارتمان خود هستند. این گیاه سرخس مانند نام خود را از خوشه های پره مانند شاخه های سوزنی شکل که بسیار شبیه دم روباه است به دست آورده است. سرخس دم روباه که منشا آن آفریقای جنوبی است، به دلیل ظاهر متمایز و توانایی آن برای رشد در محیط های داخلی، به یک انتخاب محبوب برای آپارتمان نشینان تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: گیاهان آپارتمانی که نیازی به خاک ندارن

5: گیاه سدوم مورگانیانوم؛ دم میمون

Sodom Morganianum، که با محبت به عنوان گیاه دم میمون شناخته می شود، یک ساکولنت آویزان لذت بخش است که با ساقه های دنباله دار خود که شبیه دم میمون است توجه را به خود جلب می کند. این گیاه منحصربه‌فرد برای فضاهای جمع و جور ایده‌آل است، این گیاه بی‌نظیر حسی بازیگوش و عجیب به دکوراسیون آپارتمان می‌افزاید. الزامات مراقبت و گزینه‌های قرار دادن خلاقانه را بررسی کنید تا از این گیاه آویزان متمایز و جذاب استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: گیاهان آپارتمانی مناسب دکور مینیمال + عکس

منبع: دکورمگ




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3wo5av

اخبار داغ