استایل با شلوار کارگو | ست شلوار کارگو با کراپ | تیپ با شلوار کارگو دخترانه | شلوار کارگو با کت کوتاه

شلوار کارگو رو با چی ست کنم؟ | تیپ های دخترونه منحصر به فرد با شلوار کارگو

در ادامه مطلب شما را با ایده های استایل با شلوار کارگو آشنا می کنیم! همراه سبک زندگی باشید.
شلوار کارگو رو با چی ست کنم؟ | تیپ های دخترونه منحصر به فرد با شلوار کارگو

شلوار کارگو با آن جیب‌های بزرگ، استایل راحت و گشادی که دارد و جنس ضخیمش، این روزها در دنیای مد، بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته است. پس بهتر است نحوه استایل با شلوار کارگو را یاد بگیرید! شلوار کارگو جدیدا به عنوان یک ترند پرطرفدار مورد استقبال خانم های جوان و دختران نوجوان قرار گرفته است. ایده های استایل با شلوار کارگو را بلدید؟! در ادامه این بخش شما را با ایده های استایل با شلوار کارگو آشنا می کنیم.

  • ست شلوار کارگو با تیشرت لانگ؛ استایل گنگ

ست شلوار کارگو با تیشرت لانگ کوتاه یا بلند، انتخاب بسیار مناسبی برای فصول گرم‌تر سال است. تیشرت‌ها هم ماهیت راحتی دارند که با خود شلوار کارگو بسیار همخوانی دارد و هم با توجه به طرح‌های مختلفی که دارند، دست شما برای انتخاب طرح دلخواه باز است.

بیشتر بخوانید: شلوار هایی که 1403 مُد شدن + عکس

شلوار کارگو با تیشرت لانگ کوتاه، استایل اسپورتی برای شما می‌سازد که مناسب تمام سنین است؛ اما شلوار کارگو با تیشرت لانگ بلند، شاید برای نوجوانان و جوان‌تر ها مناسب است و استایل شما را کمی به سبک هیپ هاپ نزدیک می‌کند.

  • ست شلوار کارگو با کراپ؛ یک استایل جذاب برای دختران

یکی از جذاب‌ترین کاربردهای شلوار کارگو، ست کردن آن با کراپ برای دختران است؛ شلوارهای کارگو ظاهری نسبتاً گشاد دارد و با یک کراپ تنگ، تضادی زیبا را به نمایش می‌گذارد. پوشیدن صندل در فصول گرم سال با شلوار کارگو و کراپ هم ترکیب بسیار جذابی می‌سازد.

  • ست شلوار جین کارگو با کت کوتاه جین؛ ترند سال 2023

شلوار کارگو و کت کوتاه جین، به طور جداگانه هر کدام امسال بسیار روی بورس بود و افراد مختلفی را با این ترکیب‌ها می‌شد در خیابان و در سطح شهر دید؛ حالا ترکیب این دو، می‌تواند ظاهری جذاب‌تر و ایده‌آل تر هم ارائه دهد. برای مثال تصور کنید یک کت کوتاه جین آبی را با یک شلوار جین کارگو گشاد، ست کنید.  این ترکیب، ترکیب برنده ای است که در سال ۲۰۲۳ هم ترند بود. پوشیدن این ترکیب با یک جفت کتونی سفید، ماجرا را کاملا به نفع شما پیش خواهد برد! پس در تهیه این استایل، شک هم نکنید.‌..

بیشتر بخوانید: شلوار مام فیت بهم میاد یا مام استایل؟

  • ست شلوار کارگو با یقه اسکی؛ مناسب برای فصل زمستان

از ست شلوار کارگو با تیشرت و کراپ گفتیم که بیشتر مناسب فصول گرم سال بود؛ ست کارگو و با کت جین و یا شلوار کارگو با یقن اسکی، از آن استایل‌های مناسب برای فصول سرد است. مخصوصاً برای افرادی که اندام خوبی دارند، پوشیدن یقه اسکی همیشه جذابیت دارد. پس می‌توانید جذابیت لباس یقه اسکی را با شلوار کارگو ترکیب کنید.

  • ست شلوار کارگو با هودی؛ راحت و جذاب

هودی، همیشه راحت است؛ برای روزهای بارانی و سرد سال که حوصله زیادی ندارید، پوشیدن خودی و شلوار کارگو انتخاب خوبی است چون هم هودی و هم شلوار کارگو هر دو گشاد است و در آن کاملا راحت خواهید بود. اگر به صورت کلی هم طرفدار استایل راحت هستید، این ترکیب برای شما پیشنهاد خوبی خواهد بود.

  • ست شلوار کارگو با پافر؛ محبوب ترین استایل بین نوجوانان

در گذشته پافرها بیشتر در فصل پاییز مورد استفاده قرار می‌گرفتند، اما حالا دیگر این چنین نیست و با توجه به گرم‌تر شدن هوا، پافرها در فصل زمستان هم همچنان در عرصه مد می‌درخشند. ست کردن پافر با یک شلوار کارگو جین یا کتونی برای نوجوانان، پوششی زیبا و مناسب است. پوشیدن کلاه ساده و استفاده از یک کوله هم می‌تواند این پوشش را کامل کند. در چنین حالتی، پوشیدن نیم بوت، کار را تمام خواهد کرد و شما را در زیباترین حالتی که ممکن است، قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: این مدل شلوارها قدت رو بلندتر نشون میده

  • ست شلوار کارگو با لباس ورزشی؛ مناسب برای طبیعت گردی

یکی از کاربردهای مهم شلوارهای کارگو، برای طبیعت گردی است؛ شلوارهای کارگو جنس ضخیمی دارد، جیب‌های بزرگ و زیادی دارد و گشاد و راحت است. این سه عامل، باعث شده این نوع شلوار به عنوان مناسب‌ترین شلوار برای طبیعت گردی شناخته شود.

ضخیم است و راحت پاره نمی‌شود و آسیب نمی‌بیند. گشاد است و برای فعالیت‌های زیاد و سنگین، عالی است. همچنین جیب‌های بزرگ و زیادش، برای جا به جایی وسایل عالی است. در نتیجه پوشیدن این شلوار با لباس ورزشی هم می‌تواند ستی کاربردی برای طبیعت گردان باشد.

  • استایل نظامی با شلوار کارگو

گفته می‌شود شلوار کارگو، در ابتدا لباس نظامیان بوده است که به مرور زمان، به دل جامعه هم رخنه کرده است و این روزها تن همه قشر افراد با هر سنی ممکن است شلوار کارگو ببینیم، در نتیجه این شلوار اگر در نوع کتون باشد، با استایل نظامی همخوانی بسیاری دارد. شلوار کارگو با رنگ خاکی و خردلی، پوتین نظامی و پیراهنی پلنگی را به تن کنید تا ببینید یک استایل تا چه اندازه می‌تواند هارمونی ایجاد کند.

  • ست شلوار کارگو کتان با انواع کت کتان و چرم کوتاه

کمی بالاتر درباره شلوار کارگو و کت کوتاه جین صحبت کردیم؛ حالا بگذارید قاعده‌ای کلی‌تر را بیان کنیم: پوشیدن شلوار کارگو،کتان یا جین، با انواع کت‌ها، کتان، جین و یا چرم کوتاه، همگی بسیار زیبا خواهد بود. کت‌های کوتاه امسال در مد غوغا به راه انداخته‌اند و پایه ثابت استایل‌های پاییز و زمستان بوده‌اند. حالا هم نمی‌توان از حضور آن‌ها در کنار شلوار کارگو و زیبایی که ایجاد می‌کنند، چشم‌پوشی کرد.

بیشتر بخوانید: شلوار راسته دخترونه رو چجوری استایل کنم؟!

  • ترکیب پلیور و ژاکت با شلوار کارگو

حالا که هوای نه چندان سرد زمستان را تجربه می‌کنیم، پوشیدن یک پلیور یا ژاکت با شلوار کارگو بسیار زیباست. می‌توانید رنگ پلیور را با توجه به رنگ شلوار انتخاب کنید. پوشیدن یک پیراهن سفید زیر پلیور به صورتی که کمی از پیراهن و یقه‌اش از زیر پلیور بیرون بیاید، بسیار شیک و جذاب خواهد بود.

محصول پیشنهادی

شلوار کارگو با چه مانتویی بپوشم؟

بهتر است شلوار کارگو را با مانتوهای بلند، ست نکنید چون چندان همخوانی نخواهند داشت. پوشیدن شلوار کارگو با انواع مانتوها و شومیزهای کوتاه، بسیار زیباست. در فصل‌های گرم، صندلی، شومیز خنک کوتاه و شلوار کارگو، ترکیب زیبایی است در حالی که این ترکیب برای پاییز و زمستان کمی دچار تغییر می‌شود؛پوشیدن کتونی یا نیم بوت با شلوار کارگو و مانتو کمی ضخیم‌تر کوتاه یا شومیز ضخیم کوتاه، پیشنهاد مناسب و خوبی خواهد بود.

منبع: پارچه نگار




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/488bqk

اخبار داغ