خوردن سیب قبل از خواب | خوردن سیب در شب | خواب راحت با خوردن سیب

معجزه خوردن این میوه قبل از خواب را دست کم نگیرید!

مصرف این میوه در شب و قبل از خواب می تواند بر روی کیفیت خواب شما تاثیر زیادی داشته باشد. با ما باشید!
معجزه خوردن این میوه قبل از خواب را دست کم نگیرید!

خواص خوردن سیب قبل از خواب را اگر افراد بدانند هرگز خوردن آن را فراموش نمی‌ کنند. طبق تحقیقات محققان ترکیبات خاصی در سیب پیدا شده که ممکن است بر کیفیت خواب اثر بگذارد. از جمله‌ این ترکیبات می‌ توان به ملاتونین، پتاسیم و کربوهیدرات‌ ها اشاره کرد. پس خوردن سیب قبل از خواب را فراموش نکنید! در ادامه این بخش از سبک زندگی شما را با خواص خوردن سیب قبل از خواب آشنا می کنیم!

خواص خوردن سیب در شب

ما در ادامه این مطلب می‌خواهیم خواص خوردن سیب در شب را برایتان بررسی کنیم تا از این بعد با دانستن این اطلاعات بدون خوردن سیب هرگز نخوابید.

  • ملاتونین

باید بدانید که از مهم‌ترین عواملی که روی خواب تاثیر دارد، ملاتونین است. مغز شما با تاریک شدن هوا به طور طبیعی ملاتونین تولید می‌کند. این موضوع به آرامش بدن کمک کرده و با ایجاد خواب‌آلودگی، شما را برای خوابیدن در طول شب آماده می‌کند. ملاتونین را می‌توان از طریق منابع غذایی و مکمل‌ها نیز دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: پوست سیب رو دور نریز؛ اینهمه خاصیت داره! 

  • ویتامین C

ویتامین C یک آنتی‌اکسیدان است که طی مبارزه با رادیکال‌های آزاد در بدن، از سلامت بدن شما محافظت می‌کند. تحقیقات نشان می‌دهد که التهاب و استرس اکسیداتیو ( که زمانی اتفاق می‌افتد که غلظت رادیکال‌های آزاد خیلی زیاد است) ممکن است به مدت استاندارد خواب آسیب برساند. به همین جهت، خوردن منظم سیب ممکن است به طور غیرمستقیم کیفیت خواب را تقویت کند.

  • پتاسیم

سیب دارای مقدار کمی از ماده معدنی پتاسیم است. یک مطالعه اثرات مکمل پتاسیم را بر کیفیت خواب در مردان سالم ۱۸ تا ۳۳ ساله که رژیم غذایی کم‌پتاسیم داشتند مورد بررسی قرار داد. نتایج نشان داد پتاسیم باعث بهبود خواب می‌شود.

 

منبع: مجله دلتا




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4dxw7w

اخبار داغ