شیره انگور | ترکیب شیره انگور با خوراکی ها | مصرف شیره انگور | بهترین روش خوردن شیره انگور

هزار و یک خواص در ترکیب شیره انگور با این خوراکی ها!

شیره انگور یک محصول خوشمزه، سالم و مقوی است که در تهیه انواع غذاها به کار می رود. ترکیب شیره انگور با برحی از خوراکی ها میتواند بسیار مفید و مقوی باشد!
هزار و یک خواص در ترکیب شیره انگور با این خوراکی ها!

شیره انگور را می‌توان به تنهایی یا در ترکیب با مواد غذایی دیگر مصرف کرد، برای آن دسته از افراد که دوست ندارند شیره انگور را به تنهایی مصرف کنند مصرف آن با دیگر خوراکی ها بسیار مناسب است. شیره انگور یکی از محصولات با ارزش غذایی بالا است که از آب انگور به دست می‌ آید. این ماده غذایی در مقایسه با انگور، حاوی کالری بالاتری است و مصرف کم آن می‌تواند انرژی از دست رفته بدن را جبران کند. در ادامه این بخش از سبک زندگی شما رو با ترکیبات خوشمزه و مفید شیره انگور آشنا می کنیم!

1- شیره انگور و شیر

یکی از پرکاربرد ترین ترکیب‌ ها، مصرف شیره انگور به همراه شیر است. شیر گرم شده را می‌توان با مقداری شیره انگور مخلوط کرد. این ترکیب خاصیت تسکین‌ دهنده و ضد التهابی داشته و برای درمان سرما خوردگی و التهاب حلق مفید است. همچنین برای تقویت استخوان‌ ها و دندان‌ ها نیز توصیه می‌شود.

2- شیره انگور و ماست

مخلوط کردن شیره انگور با ماست نیز یک ترکیب سنتی است که در برخی نقاط ایران رایج است. این ترکیب غذایی سبک، مقوی و گوارا بوده و می‌تواند به عنوان میان‌ وعده مصرف شود.

3- شیره انگور و عسل

عسل و شیره انگور هر دو خاصیت ضد میکروبی داشته و ترکیب آنها می‌تواند برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید باشد. این مخلوط را می‌توان هنگام سرما خوردگی مصرف کرد.

4- شیره انگور و ارده

ارده حاوی پروتئین، کلسیم، آهن و امگا ۳ است. ترکیب آن با شیره انگور منجر به ایجاد یک ماده غذایی بسیار مغذی می‌شود که برای افزایش وزن و تقویت بدن مفید است

5- شیره انگور و میوه ها 

یکی از بهترین روش ها برای مصرف شیره انگور، همراهی آن با سایر میوه هاست، می توانید شیره انگور را با توت فرنگی، توت، هلو یا آلبالو ترکیب کنید. این ترکیبات، تنوع و طعم دلپذیری را به شیره انگور اضافه می کنند.

6- شیره انگور و آجیل ها 

شیره انگور با دانه ها و آجیل ها نیز همخوانی بسیار خوبی دارد، می توانید شیره انگور را با آجیل هایی مانند بادام، پسته، فندق یا کشمش سبوس دار ترکیب کنید، این ترکیبات و تنوع میان طعم ها، تجربه مصرف شیره انگور را برای شما بهبود می بخشد.

7- شیره انگور و شیربرنج

شیربرنج غنی از ویتامین‌های گروه B است و با شیره انگور ترکیب مکملی را ایجاد می‌کند. این ترکیب سرشار از انرژی بوده و می‌تواند به عنوان صبحانه مصرف شود.

8- شیره انگور و حلوا ارده

حلوا ارده یکی از محبوب‌ ترین دسرهای ایرانی است که طرفداران زیادی دارد. ترکیب آن با شیره انگور منجر به ایجاد یک دسر لذیذ و سالم می‌شود که می‌تواند در صبحانه یا میان‌ وعده‌ها مصرف شود.

منبع: سلامتیم




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4pypo4

اخبار داغ