رژیم لاغری هویج | رژیم سه روزه هویج | هویج برای کاهش وزن

با رژیم هویج خام، شکم پهلوت رو فوری آب کن!

رژیم هویج یک نوع رژیم غذایی است که بر اساس مصرف بالای هویج و میوه‌ ها و سبزیجات دیگر بنا شده است و پیشنهادی عالی برای کاهش وزن است!
با رژیم هویج خام، شکم پهلوت رو فوری آب کن!

یکی از عجیب‌ ترین رژیم‌ های غذایی برای لاغری، رژیم هویج است و کمتر کسی با این رژیم غذایی آشنایی دارد! هویج یک سبزیجات ارزان قیمت و در دسترس است که به راحتی تهیه می‌ شود، به همین دلیل رژیم غذایی هویج برای لاغری پیشنهاد امروز ما به شماست! در ادامه این بخش از سبک زندگی شما را با رژیم هویج 3 روزه آشنا می کنیم!

بیشتر بخوانید: معرفی 2 نوع رژیم لاغری سیب

برنامه غذایی رژیم هویج سه روزه

تنها چیزی که نیاز دارید ۳ روز و چند تغییر در وعده های غذایی خود است و برای رژیم هویج آماده اید. مطمئن شوید که مقدار زیادی هویج دارید و این دستورالعمل‌ها را برای برنامه غذایی ۳ روزه خود بررسی کنید:

بیشتر بخوانید: فواید حیرت انگیز آب هویج و زنجبیل + طرز تهیه

روز اول رژیم لاغری هویج

در اینجا یک منوی نمونه برای روز اول رژیم هویج آمده است:

صبحانه اسموتی هویج، زنجبیل، شیر، عسل، چند تکه یخ و ۲ ق غ ماست یونانی
ناهار سالاد هویج شامل ۴ هویج، ۲ ق چ خردل، مقداری جعفری خرد شده،۱ ق غ عسل گرم، ۳ ق چ سرکه سیب، ۱ ق غ روغن زیتون، یک چوب کرفس خرد شده، ۲ عدد پیاز خلال شده، نمک و فلفل.
شام سوپ هویج (۴ عدد هویج ورقه شده، یک عدد پیاز خرد شده،۱ قاشق غذا خوری روغن زیتون، زنجبیل رنده شده، آب سبزیجات، مقداری ریحان خرد شده و آب جوش)

 

بیشتر بخوانید: رژیم 3 روزه تخم مرغ؛ در عرض 3 روز، 3 کیلو کم کن!

روز دوم رژیم هویج

صبحانه هویج با سوسیس خانگی (به همراه آب یک لیموترش، نمک و فلفل،۱ ق چ پودر سیر، مقداری فلفل قرمز، یک ق چ پودر پیاز، ۱ فنجان گشنیز خرد شده)
ناهار سالاد سبزیجات برشته با سس تاهینی (۴ هویج بزرگ خرد شده، ۱ لیوان کلم بروکلی خرد شده، ۱ فنجان جعفری خرد شده، نمک و فلفل،۴ فنجان اسفناج، ۳ ق غ روغن زیتون، ۲ حبه سیر خرد شده، مقداری فلفل دلمه‌ای، ۱/۴ فنجان تاهین، کمی آب و نمک)
شام باقی مانده سبزیجات کبابی با سس تاهینی

بیشتر بخوانید: لاغری سریع با رژیم آب

روز سوم رژیم هویج

صبحانه آب هویج با آناناس و پرتقال
ناهار هویج با مقداری نعناع تازه خرد شده و نصف فنجان پسته با ۳ ق غ سرکه انار، نمک و فلفل، ۱ ق چ شکر و ۲ ق غ روغن زیتون
شام رشته فرنگی هویج با سس بادام زمینی (۸ هویج برش خورده به صورت رشته فرنگی، ۱ ق چ روغن نارگیل، یک عدد پیاز قرمز خلال شده، ۱ فلفل قرمز ورقه شده، ۲ فنجان جوانه لوبیا، مقداری گشنیز خرد شده و مقداری بادام زمینی برای تزئین.با سس بادام زمینی (۱ فنجان شیر نارگیل، ق غ کره بادام زمینی، ۲ قاشق غذاخوری سس سویا، آب یک لیموترش، مقداری زنجبیل رنده شده و ۲ حبه سیر رنده شده)

اینها ایده‌های ساده و کم کالری دستور پخت هویج هستند که همیشه می‌توانید با آنها بازی کنید. فقط مطمئن شوید که هیچگونه مواد غذاییی ناسالمی را وارد این برنامه غذایی نمی‌کنید. خلاق باشید و چیزی را که دوست ندارید با چیزی که دوست دارید جایگزین کنید. به این ترتیب راحت تر به رژیم غذایی خود پایبند خواهید بود.

منبع: مجله سلامتی دکتر کرمانی 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4y8owm

اخبار داغ